אלי לוי: "זו אליפות של הילדים האלה. הם גדולים ענקיים" – צפו בחגיגות השחקנים

מאמן הנוער לאחר הזכייה באליפות ההיסטורית. לוי מאמן הקבוצה כבר 3 וחצי עונות, עשה איתה את כל הדרך מהירידה בעונת 2019 ועד הזכייה, היום, שבת, עם סיום עונת 21/22. הקפטן חכמון: "שמח שהעונה הסתיימה בצורה הזו".

כמה שמחה התפרצה אצל אלי לוי, מאמנה של קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד בסיום משחק הניצחון 3:4 על הפועל ת"א. לוי עשה דרך ארוכה מאוד מעונת 2019 אז הצטרף במהלכה לקבוצת הנוער, ירד איתה ליגה, חזר איתה כאלופה בלאומית לאחר עונה וסיים היום, שבת, עם תואר היסטורי של אלופת המדינה לעונת 21/22. לוי הוא המעומד להחליף את בן שמעון לאחר עזיבתו.

האלופה – צילום: טל אקוקה.

אלי לוי: "כל כך הגיע לילדים אלה, והכי חשוב לי שהם עשו את זה בסטייל. הם סימלו את הקבוצה שלנו השמחה, התוססת, כובשת השערים. לא הייתי לרגע מודאג מהמשחק. ידעתי שאם נקבל גול נכבוש שניים, ואם שניים נכבוש שלוש ואם שלו נכבוש ארבע, ועובדה שעשינו את זה. זו אליפות שלהם הם גדולים ענקיים"

שקד חכמון הקפטן: "עברנו ביחד רגעים קשים לצד טובים. שמח שהעונה הסתיימה בצורה הזו. באנו מוכנים ובאנו לנצח את המשחק הזה בכל מחיר. ידענו שלא משנה מה יקרה, אנחנו יוצאים מפה עם 3 נקודות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך