קלסי בון מאשדוד נקנסה אבל לא הורחקה, ותשחק מול רמלה

שחקנית מכבי בן בנות אשדוד, הורחקה במשחק מספר 2 מול רמלה ועל פי הדו"ח של השופט היא גם קללה אותו. בגלל עברה הנקי הוחלט לקנוס אותה ב-6000 שקלים ולא למנוע ממנה לשחק מול רמלה במשחק מספר 3 על האליפות, באשדוד.
קלסי בון משמאל. (צילום: באדיבות איגוד הכדורסל).

מזל גדול לקבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד.

ביום חמישי תשחק אשדוד במשחק מספר 3 בסדרת הגמר סל על תואר האליפות, מול רמלה (1:1 בסדרה). היום, רביעי, התקבלה החלטת התובע המשמעתי של אגוד הכדורסל בנוגע לשחקנית, קלסי בון. החלטה שמאשרת לה לשחק במשחק מספר 3 (\ 'הקריה', 19:00, שידור ישיר בספורט 5 פלוס), למרות שהורחקה במשחק מספר 2.

על פי דו"ח השופט נשרקה עבירה בלתי ספורטיבית נגד בון ובעקבות כך היא קיללה אותו – You're fucking asshole, fuck you, this is fucking bullshit.". היא הורחקה מיד. תובע אגוד הכדורסל, עו"ד איתמר ליפנר, החליט, בגלל עברה הנקי, לקנוס אותה ב-6000 שקלים, אבל לאפשר לה לשחק במשחק מספר 3.  עוד הוא הוסיף כי התנהגות דומה תגרור כתב אישום משמעתי באיגוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך