אסטרולוגיה

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 04/03/22 ועד – 10/03/22

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 04/03/22 ועד - 10/03/22
תחזית אסטרולוגיה

טלה: השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך שיקול דעת וכדאי להתייעץ לפני שמקבלים החלטות. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים.

שור: השבוע נפתחות בפניכם הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות יצירתיות ובחשיבה חיובית. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה שיוביל או למציאת עבודה והתחלת תעסוקה או לביסוס במעמדכם המקצועי הקיים.

תאומים: אתם מקפדים לעטות על הפנים שלכם מסכה של "הכול בסדר", אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר משהו. דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית.

סרטן: שבוע טוב עומד בפתח. התחושה הכללית שעוטפת אתכם מצביעה על כך שבסך הכול ולמרות הקושי הדברים די מסתדרים לכם והכיוון הכללי בו אתם צועדים למרות קשיים כאלה ואחרים, הוא חיובי ונכון. כמו כן, בשבוע זה יתאפשר לכם לבסס את מעמדם בכל הקשור לתחום הקריירה.

אריה: השבוע נשלחת אליכם משמים הזדמנות טובה שבכוחה לשפר את יומכם. היו עירניים לזהות את ההזדמנות הזו והיו נכונים לפעול בהתאם. באופן כללי: שבוע בעל מוטיבים רוחניים / רומנטיים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל אריה מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד רוחני ומטרה.

בתולה: הקלף השבועי מצביע על כך שבשבוע הקרוב רבים מבני מזל בתולה מוצאים את עצמם מתמודדים אל מול חוסר ודאות שמציב אותם תלויים בין שמים וארץ מבלי יכולת להשפיע על מהלך הדברים שמתרחשים בחייהם כעת. היכולת להרפות ולשחרר מתוך הבנה שכך מוטב לכם יותר.
מאזניים: שבוע חיובי בפתח ורבים מכם נמצאים בזמן של תחילת קציר, זמן של קטיפת פירות או הישג חשוב שניתן לקרוא לו ציון דרך. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע השבוע על בני מזל מאזניים ואנרגיה איכותית יותר של עשייה למען עצמם עולה ומגיעה והופכת זמינה בעבורכם.

עקרב: המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר סדר או חסך רגשי שמביא לתחושת הבדידות.

קשת: המון מהקשתים חושבים השבוע על… כסף. איך להשקיע אותו? איך לשמור עליו? איך להרוויח אתו? ומאיפה מביאים עוד. המון חישובים כלכלים ומספרים רצים לכם השבוע בראש ואכן, הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים.

גדי: הרשו לעצמכם לנוח מעט ולכו לראות קצת טבע בעיניים. מנוחה זו תאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם העומס הרגשי הרב שמוטל על כתפיכם. למרות שהשבוע שניצב בפתח חיובי במהותו, רבים מבני מזל גדי, חווים חוסר שקט נפשי שנובע מדאגות חומריות וחוסר איזון בזוגיות.

דלי: חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש ממה יחשבו או יאמרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי.

דגים: צורך בקבלת החלטה מחייב אתכם לנהוג בהחלטיות. כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך