מכבי יפו הדיחה את אדומים אשדוד בשמינית גמר גביע המדינה

הקבוצה מליגה א' הדיחה את אדומים. לישי ביטון כבש את השער הראשון, רונן פרץ השווה ליפו. המשחק נכנס להארכה ויפו ניצחה 2:4 בפנדלים. יאיר אזולאי: "עצוב אבל פנינו לליגה וממשיכים קדימה אם נמשיך לעבוד קשה נגיע בעתיד למעמדים האלה". איציק ברוך מאמן יפו: "הישג מטורף".

קבוצת מכיב קביליו יפו מליגה א' דרום, הדיחה את קבוצת הפועל אדומים אשדוד משינית הגמר כשניצחה אותה 2:4 בפנדלים לאחר 1:1 בסיום הארכה.

באשדוד רצו מאוד לעשות היסטוריה ולעלות לראשונה לרבע הגמר. אשדוד גם נראתה שהיא עושה את זה כשעלתה ליתרון משער של לישי ביטו בדקה ה-35. אבל יפו חזרה בדקה ה-44 משער של רונן פרץ. המשחק הגיע להארכה ופנדלים. שוער יפו עצר שני פנדלים ובן רוזוליו מיפו כבש את הפנדל המכריע.

יאיר אזולאי מאמן אשדוד: "מאכזב ועצוב מאוד להפסיד בפנדלים. עצוב , אבל פנינו לליגה וממשיכים קדימה אם נמשיך לעבוד קשה נגיע בעתיד למעמדים".

איציק ברוך מאמן יפו: "הישג מטורף. השחקנים נתנו את הלב והנשמה על המגרש ובתמיכת הקהל שנתן הצגה ביציע הגענו לפנדלים וניצחנו את המשחק עם עליה היסטורית לרבע גמר גביע המדינה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך