הפסד שכולו דלישס

קרון דשילדס חתום על ניצחון של הפועל עפולה על מכבי אשדוד, באשדוד - 90:84. אורטז היה הקלע הבולט באשדוד עם 23 נקודות.
צילום: סימון אלון.
מכבי אשדוד מראה סימני התאוששות, אבל לא המצליחה לחבר אותן לניצחונות. בשלישי היא הפסידה להפועל עפולה במסגרת המחזור ה-14 בליגת הלאומית בכדורסל 90:84.
קרון דשילדס – זה מי שחתום על ניצחון החוץ השני העונה של הפועל עפולה. הגארד הנהדר ערך הופעת בכורה מחודשת קבוצתו וסיים עם 26 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים ולא פחות חשוב מכך – מהלכים מנצחים ברגעי ההכרעה. מכבי אשדוד, שפתחה טוב, עוד חזרה למשחק בחצי השני בו קלעה 54 נקודות אבל בכל פעם שהתקרבה ראתה את דשילדס והוליפילד (26 נקודות) עונים עם מהלכים גדולים. מנגד, אשדוד ממשיכה להיות במצב רע בתחתית הטבלה.
יוניו ברואטה פתח את המשחק עם 5 נקודות ודקות טובות של המקומיים העניקו להם יתרון 9:15, אך הרבע הראשון נגמר ב-15:17 בלבד לביתיים. בפתיחת הרבע השני מייקל הוליפילד וקרון דשילדס לחצו על הגז, אולם הלוח הראה 26:26, 4 דקות למחצית. מאותה נקודה רק קבוצה אחת הייתה על המגרש. מכבי אשדוד לא הצליחה להגיע למצבי זריקה נוחים והרבה לאבד, והפועל עפולה ניצלה זאת לריצת 17-4 ויתרון 43:30 במחצית.
השלשות של מכבי אשדוד החזיקו אותה במשחק ברבע השלישי והלוח הראה 58:48 לעפולאים, 3 דקות לרבע האחרון. המומנטום של מכבי אשדוד נמשך ובסוף הרבע השלישי זה רק 64:59 לאורחים. היתרון של עפולה כבר ירד ל-4 הפרש, אך קרון דשילדס ענה עם סלים גדולים – 70:64 לעפולה, 7 דקות לסיום. שתי שלשות גדולות של קרון דשילדס לא הפריעו למכבי אשדוד לצמק שוב – 76:72, 5 דקות לסיום. שני מהלכים גדולים של סל ועבירה של מייקל הוליפילד קבעו 81:76, 2 דקות לסיום. אלא ששוב פעולות אדירות של קרון דשילדס מנעו מהפך ממכבי אשדוד שנחלה הפסד ביתי נוסף.
הרבו למכבי אשדוד: כריס אורטיז 23 נק', רביב פיטשון (2/2 לשלוש, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 18 נק', יוניו ברואטה ואריאל ז'אנו 12 נק', בוריס בוגוסלבסקי 9 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך