עליה של 250 אחוזים בביקוש לבדיקות קורונה מהירות

עליה של כ - 250% בביקוש לבדיקות מהירות במקומות עבודה, סופיה ישראל: "השימוש בבדיקות מהירות, מאפשר לנרמל את החיים לצד הקורונה ולצמצם את הסיכון לגל חמישי"

מסתבר כי החזרה לשיגרה לצד הדעיכה במגיפה, יצרה עליה של כ – 250% בביקוש לבדיקות קורונה מהירות במקומות עבודה בכל הארץ. בעקבות הביקוש בסופיה ישראל, חלוצת הבדיקות המהירות, נערכו עם מגוון פתרונות טכנולוגיים לבדיקות אנטיגן במקומות עבודה המאפשרים לקבל תשובה מיידית תוך 15 דקות. בחברה מסבירים כי

היתרון המשמעותי של בדיקת אנטיגן מהירה היא היכולת לזהות מיידית אדם מאומת אשר עלול להדביק אחרים ולעצור את שרשרת ההדבקה תוך דקות ובזמן אמת, דבר המאפשר לנרמל את החיים לצד הקורונה ולצמצם את הסיכון לגל חמישי. במסגרת זו חברות עסקיות ומסחריות כבר אימצו את רעיון הבדיקות המהירות ורכשו מכשירים שמופעלים לטובת עובדים, אורחים או ללקוחות. עוד מדגישים בסופיה ישראל, כי בדיקות האנטיגן המהירות מאפשרות לזהות גם את הזנים המדאיגים שהתפתחו לרבות וריאנט הדלתא והזן החדש AY4.2.

*שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות בסופיה ישראל מסביר כי*: "אחרי שנה וחצי של עבודה תחת מגבלות או מהבית, חברות רבות חוזרות לשגרה ונוצר זינוק של מאות אחוזים בביקוש לפתרונות מתקדמים במקומות עבודה. נערכנו לספק בדיקות מהירות עם תוצאה מיידית לחברות היי טק ולמפעלים חיוניים. השימוש בבדיקות מהירות מאפשר לנרמל את החיים לצד הקורונה וגם לצמצם את הסיכון לגל חמישי. בנוסף בכל המקומות בהן ניתן לבצע בדיקת סופיה מהירה לתו ירוק כמו סניפי גוד פארם, מרכזים רפואיים ועמדות בדיקה בחברה הערבית, נמשך הביקוש בקרב הציבור הרחב והפעילות מתנהלת באופן רגוע, בלי תורים ארוכים ולחץ".

יצוין שכבר אשתקד עוד בעיצומה של המגיפה הודיעה התאחדות התעשיינים, על פריסת הטכנולוגיה החכמה של מכשירי סופיה במפעלים חיוניים לזיהוי נגיף הקורונה תוך 15 דקות כחלק ממערך ״מגן תעשייה״ שמפעילה ההתאחדות במטרה לאפשר רציפות ייצורית בישראל, לצד הקורונה.

יודגש כי לאחרונה הודיעה רשת גוד פארם, בבעלות רמי לוי ומייסדי הרשת אדם פרידלר ואוהד סנדלר, על כניסה לתחום בדיקות הקורונה וכבר פתחה עמדות לבדיקות אנטיגן מהירות לתו ירוק, *במחיר הכי זול בארץ של 49.90 שקלים בלבד* בפריסה של סניפים בערים מרכזיות באמצעות הטכנולוגיה של סופיה. בנוסף ניתן יהיה בהמשך לבצע בסניפי גוד פארם, גם בדיקות לפני טיסה (PCR) וכן בדיקות סרולוגיות במחיר תחרותי.

הבדיקות באמצעות הטכנולוגיה של סופיה מתבצעות על פי הנחיות משרד הבריאות. כל מכשיר נייד מאפשר לבצע כ – 100 בדיקות בשעה עם תוצאה מיידית, ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות, כולל ברקוד מובנה ושלוש רמות בקרה ומשדר את התוצאה בזמן אמת לנבדק ולמחשב משרד הבריאות. הבדיקה אושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות עוד בתחילת המגיפה ומאז בוצעו בעזרתה מאות אלפי בדיקות בארץ ועשרות מיליוני בדיקות בעולם כולל באיים הירוקים באילת ובים המלח. לקבלת עידכונים שוטפים מומלץ להצטרף כעוקבים לעמוד הפייסבוק של סופיה בקישור הבא: https://www.facebook.com/sofia2israel

צילום: סופיה ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך