"אליפות? האמת שהילדים מוכיחים כל שבוע מחדש שהם עשויים מחומר אחר"

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד עושה עונה מצוינת בליגת העל. אם בשנה שעברה היא סיימה שלישית הרי שהעונה היא נאבקת בכל הכח על תואר האליפות. אשדוד שנייה בטבלה עם אפס הפסדים לאחר שמכבי חיפה האלופה חילצה בשבת שעברה נקודה בתוספת הזמן. על הקבוצה הזו מנצח זו העונה השלישית המאמן אלי לוי. לוי, שהדברים בכותרת הם שלו: "לדעתי נזכה לראות כמה וכמה שחקנים שישתלבו בקבוצה הבוגרת בוודאות".
מאמן הנוער, אלי לוי.

מי שלא ראה את שמחת שחקני קבוצת הנוער מכבי חיפה בשבת לאחר שהצליחו להשוות ל-1:1 בתוספת הזמן ו"לגנוב" נקודה מקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, לא ראה שמחה מימיו. זה מלמד אולי על יכולתה ומעמדה של קבוצת הנוער של אשדוד העונה. אפס הפסדים, מקום שני, כשעברו כבר 11 מחזורים, רק בגלל התיקו והרבה מאוד כדורגל. המאמן אלי לוי, נשאר צנוע ומדבר קבוצתית. אצלו אין "כוכבים", יש קבוצה.

אלי, מה קרה בשבת שעברה מול מכבי חיפה, איזו החמצה?

"אלה דברים שקורים בכדורגל .החמצה? אם להיות כנים תוצאת התיקו משקפת. חצי ראשון משחק בשליטה של חיפה. בחצי השני היינו כבר טובים הרבה יותר, יצרנו מצבים, אבל לצערי אחרי שהבקענו בדקה ה- 89 ספגנו שווין בדקה 91 וזה הפספוס היחיד, כי זה כבר היה שלנו. אבל אם אנחנו מאוכזבים, ובצדק, מתיקו נגד מכבי חיפה אז מצבנו טוב".

נראה שכל הקבוצות עושות לכן חשבון.

"אני יכול להגיד שכל הקבוצות מכבדות אותנו לאור התוצאות שלנו והתשובה האמתית הייתה בשבת כאשר מכבי חיפה, האלופה בשנתיים האחרונות, באה לשחק נגדנו 5-3-2 משהו שהם לא עשו אף פעם. אז זה עונה על השאלה שלך וגם נותן כבוד לשחקנים שלנו שככה חוששים מהם.

אתם עושים עונה מופלאה. מה הסיבה?

"הסיבה היחידה היא עבודה קשה של השחקנים שלי, שמבינים שרק עבודה קשה ורק ביחד כשהם תלויים אחד בשני ולא אינדיבידואלית, הם יצליחו. הכוכב שלנו זה הקבוצה עצמה. אלה הדברים שנותנים להם להאמין שהכל אפשרי".

מה המטרות העונה?

"האמת שהתחלנו את העונה אמרנו שנגיע לשליש ליגה ( מחזור 12) נציב מטרות. אנחנו כבר די שם, אז המטרה העכשווית שלנו זה מקומות 1-5. שנעבור עוד שליש ליגה נעשה חושבים מחדש ואני מקווה שנציב מטרות חדשות ומאתגרות עוד יותר".

חוגגים את השער מול חיפה. נגמר בחלוקת נקודות. (צילום: טוטו פוטו).

יש סיכוי לזכות באליפות, מאמינים בזה?

"אליפות? האמת שהילדים מוכיחים כל שבוע מחדש שהם עשויים מחומר אחר ושהם יודעים להתמודד עם כל קבוצה בכל מגרש. אבל כמו שאמרתי קודם, כרגע המטרה שלנו היא להגיע עד לשליש השני של העונה במקום כמה שיותר גבוה. אז נציב מטרות חדשות".

זו קבוצה של כישרונות או קבוצה שמשחקת קבוצתית. מה היתרון שלה?

"לצד כישרונות שיש לנו, שילבנו משחק קבוצתי. הכח הגדול שלנו הוא היחד שלנו. אנחנו קבוצה בלי אגו. כל שחקן נמצא כאן בשביל השני. זה היתרון שלנו, מרקם חברתי מעולה וחדר הלבשה בריא ושמח".

נראה מהקבוצה הזו שחקנים בבוגרים?

"לדעתי נזכה לראות כמה וכמה שחקנים שישתלבו בקבוצה הבוגרת בוודאות".

מה איתך? מה הלאה? זו השנה השלישית שלך בנוער של מ.ס אשדוד

"נכון אני עונה שלישית בנוער, נהנה מאוד ומאושר מאוד. נכון שיש לי רצונות ושאיפות להתקדם, אבל כל דבר בזמן שלו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך