ד"ר ליאורה הולנדר – כל השיטות לפיסול פנים מושלם

סימני גיל או תווי פנים ייחודיים הם תופעה טבעית, ועם זאת אין סיבה שנתעורר בבוקר ולא נאהב את מה שאנו רואים במראה. חוסר אהבה עצמית עלול לגרום לדכדוך, מצב רוח ירוד, חוסר סיפוק מהנאות החיים ופגיעה בדימוי העצמי. אז איך משיגים את המראה שאנו רוצים ומה ההבדל בין השיטות? מתחילים בהיכרות עם מרפאת ד"ר ליאורה הולנדר
תמונה: PIXABAY

הגדרת הטיפול

לפני שניגשים להתערבות רפואית פלסטית, כדאי להגדיר את ייעדי הטיפול ואת המראה המבוקש בסוף התהליך. במרפאתה של ד"ר ליאורה הולנדר ניתן לקבל מענה לשלל בקשות אסתטיות, כאשר בדרך כלל הטיפול יהיה שילוב של פיסול פנים להשבת נפח ומילוי קמטוטים יחד עם ניתוח מתיחת פנים לסילוק עודפי עור ועודפי שומן. 

טיפול בבוטוקס

בוטוקס הוא שמו המקוצר של הרעלן בוטולינום טוקסין. רעלן זה אמנם מסוכן אך במינונים קטנים הוא מסייע בהרפיית השרירים. טיפול רפואי ואסתטי בבוטוקס מוכר כבר יותר מחמישים שנה ויעילותו מוכחת. טיפול בבוטוקס מומלץ כטיפול המחליף מתיחת צוואר, שכן הוא מטשטש קמטוטי צוואר ופנים, מרים גבות ומחליק סנטר. טיפול זה הוא חלק מתהליך מיצוק פנים.

טיפול בחומצה היאלורונית

בעבר נטו להמליץ על ניתוח פנים פלסטי על מנת למתוח את העור, מתוך מחשבה שהקמטוטים על פני המטופל הם שגורמים למראה המבוגר. כיום מבינים כי ניתוח פנים אינו הדרך להצערת פנים ונותן מראה מתוח ולא טבעי. חומצה היאלורונית היא חומר דמוי ג'ל המיוצר בסביבה סטרילית במעבדה ונועד למלא שקעים וקמטוטים כחלק מתהליך פיסול פנים. לכל אחד ואחת יש לבנות תכנית מסודרת על מנת לוודא האם וכיצד טיפול בחומצה היאלורונית עשוי להתאים.

פתרון ניתוחי

ניתן לשלב פתרון ניתוחי עם טיפולי בוטוקוס או טיפולי חומצה היאלורונית. המטופל מגיע למרפאתה של ד"ר ליאורה הולנדר, שם הוא מתחיל בפגישת ייעוץ. בפגישה הייעוץ עולים החלקים אותם רוצים לעצב מחדש, ויחד עם ד"ר ליאורה נבנית תכנית טיפולים. בחלק מהמקרים ישולב גם פתרון ניתוחי. אחד הניתוחים הנפוצים הוא ניתוח מיני ליפט – ניתוח קטן, שלא כמו "פייסליפט" שהוא מתיחת פנים מלאה, ניתוח ה"מיני ליפט" מתמקד בשליש התחתון של הפנים ונועד לסילוק עודפי עור ושומן מחלק זה. הניתוח נעשה בהרדמה מקומית או מלאה ולעתים משולב עם הזרקת שומן עצמי ותאי גזע. ד"ר ליאורה הולנדר תומכת בניתוחים משולבים מאחר והשומן העצמי בעל עמידות גבוהה יותר ותאי הגזע מעודדים גדילה מחדש של תאי העור והרקמה באיזור המנותח.

ניתוחי פנים לגברים

מקובל לחשוב שרק נשים מתעניינות בניתוחים פלסטיים אך גם גברים מתעניינים בתהליכי הצערת פנים או טשטוש צלקות. בכל מקרה בו מתכננים התערבות ניתוחית או בהזרקת בוטוקס או חומצה היאלורונית, כדאי לפנות לקליניקה רצינית שתתן ייעוץ ותמיכה סביב הטיפול, תענה על שאלות, תפחית חרדה ותתן את הבטחון לתחילת התהליך.

בקרו באתר הבית: ד"ר ליאורה הולנדר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך