רן בן שמעון נאלץ לעזוב את אימון מ.ס. אשדוד בשל השריפה במתחם כדורגל בבעלותו

המדובר במתחם הכדורגל בקריות, בו הוא מחזיק באחוזים ביחד עם עדן בן בסט. חוקר שריפות יגיע בראשון. בשבת הוא יארח עם אשדוד את סכנין (20.00, אצטדיון הי"א), בגביע הטוטו.
המתחם. (צילום: דוברות איחוד הצלה|).

מ.ס אשדוד נערכת לקראת המשחק בשבת (20.00, אצטדיון הי"א) בגביע הטוטו מול סכנין, אבל היום, שישי, נאלץ המאמן רן בן שמעון לעזוב את אימון הקבוצה עוד לפי שהתחיל. הסיבה, שריפה פרצה הלילה במתחם מגרשי כדורגל באזור חיפה, השייכים בבעלות חלקית לבן שמעון ולחלוץ הפועל חיפה לשעבר, עדן בן בסט.

חוקר דליקות צפוי להגיע למקום ביום ראשון ולאבחן קביעה משלו בנוגע לסיבת ההצתה. מדוברות הכבאות והצלה נמסר:  "הלילה פעלו לוחמי האש מתחנת קריות, בפיקודו של רב רשף רמי מרום, בשריפה של אזור המשרדים, קפיטריה וחדר הכושר של מגרשי כדורגל בקרית ים. הלוחמים השתלטו על האש במהירות ובאמצעות זרנוקי קצף כיבוי ושחררו את העשן הכבד ששרר במקום. לא נרשמו נפגעים בארוע אך נזק כבד נגרם".

רן בן שמעון, התייחס בקצרה למשחק: "מבחינתנו אחרי האפיזודה האירופאית זה המשחק הראשון ובטח שבוע לפני הליגה, מה שהופך את המשחק הזה למאוד מרכזי ומאוד חשוב מבחינתנו. נגיע מוכנים ככל האפשר למרות שיש מורכבויות לא פשוטות עם המשחק הזה. אבל שבוע לפני הליגה אנחנו רוצים לתת הופעה טובה

נאור סבג, שזו לו העונה הראשונה בקבוצה: "זה משחק חשוב לנו בתור קבוצה להכנה לעונה החדשה שנפתחת בשבוע הבא. אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו ונבוא לנצח. תמיד אתגר להגיע לקבוצה חדשה ואני חושב שהצלחתי להתאקלם בקבוצה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך