"אי אפשר ארבעה ימים לישון עם חרא שצף" – צפו

נורית אלקובי, 39, חיה כבר ארבעה ימים בבית של עמיגור עם 4 קטינים שכולו מוצף ביוב. "השכנים מעליי פותחים שירותים, מים מקלחת והכל צף אצלי". עמיגור: "אנחנו מנסים לפתור את הבעיה".

כבר ארבעה ימים שנורית אלקובי וארבעת ילדיה הקטינים נאלצים לחיות, לאכול, להתקלח ולישון בתוך ביוב שצף בביתם!

נורית, 39 גרה בדירת עמיגור ברובע ו' באשדוד, בקומה רביעית. זו לא הפעם הראשונה שהביוב מהשירותים שלה צף לתוך הבית. זה קורה לה כבר 4 פעמים. עדי כה הצליחה לפתור את הבעיה, אבל בארבעת הימים האחרונים, למרות שהביאה אינסטלטור וביובית, אין פתרון, וכך יוצא שבמהלך היום והלילה בעת שהשכנים משתמשים נניח בשירותים…זה צף אצלה.

נורית: "זה כבר ארבעה ימים ככה. זה בכל הבית. מתחת למטבח אי אפשר לעשות כלים או להכין אוכל, זה בשירותים במקלחת כלום אי אפשר ארבעה ימים לישון עם חרא שצף השכנים מעליי פותחים שירותים, מים מקלחת והכל צף אצלי".

מעמיגור נמסר: "מדובר בדירה בתמ״א 38 שנרכשה לפני כשלוש שנים. למרות שהביוב שייך לכל הדיירים והוא לא באחריותנו ניסינו לפתוח את הסתימה ללא הצלחה, כנראה מדובר בצנרת לקויה שבוצעה על ידי הקבלן. הקבלן מסרב לקחת אחריות.
גם אם אצליח לאתר את המקור, העלות תהא גבוהה מאד והדיירים לא מוכנים לקחת חלק בזה. בעל מקרה ניסינו ליצור עם נורית קשר מהבוקר והיא לא עונה. אנחנו מנסים לפתור את הבעיה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך