"פארטי טיים" תוצרת בית של מהות

מהות- הרשות העירונית לחוסן וביטחון קהילתי קיימה אירוע שיא לבני הנוער בפארק אשדוד ים. בני הנוער הצביעו ברגליים והגיעו בהמוניהם לחגוג את הקיץ. מנהלת האירוע בריזיט דוקהן: "מקווה  שניפגש גם בשנה הבאה".

כחלק מאירועי הקיץ של מהות- הרשות העירונית לחוסן וביטחון קהילתי קיימה בחמישי האחרון אירוע שיא לבני הנוער בפארק אשדוד ים, אחרי תקופה ארוכה ללא אירועי נוער בעיר, בני הנוער הצביעו ברגליים והגיעו בהמוניהם לחגוג את הקיץ.

הרעיון לפעילות השיא נבע מהצורך לתת מענה עירוני לבני הנוער, אחרי תקופה ארוכה ללא פעילות מרכזית מנכ"לית מהות סימונה מורלי מאמינה שאירועים כאלה יכולים ללמד את הנוער שניתן לחגוג וליהנות  ללא חומרים  פסיכואקטיבים ואלכוהול האירוע התקיים בפארק אשדוד ים, האירוע נפתח עם השקיעה והבריזה הנהדרת בחוף הים בעיר.

באירוע עצמו הופעלו תחנות כגון: מכונית מתהפכת המדמה תאונת דרכים עם חגורת בטיחות ומה היה קורה ללא החגורה, משקפיים שמדמים נסיעה תחת השפעת אלכוהול, עמדה זו הייתה אחת מהמסרים המניעתיים ערכיים שקיבלו בני הנוער בערב זה. ארגון הרלב"ד ניהל את העמדה תחת פיקוחו. כמו כן היו תחנות חווייתיות שכללו, משחקי פלייסשטין, מציאות מדומה, מתנפחים, קעקועים, דוכני אוכל ושתייה וכן משחקי שולחן,

בני הנוער הצטלמו ליד קיר הוליווד ותיעדו את עצמם למזכרת מהאירוע, בנוסף, יכלו לצפות בתמונות של עצמם על גבי מסך ענק שבו הוקרנו התמונות במהלך האירוע הכוללים מסרים מניעתיים שרצו במרקע. האירוע לווה במוזיקה על ידי די. ג'י שהרים את הערב ודאג לשמור את בני הנוער במצב רו האירוע הוכתר בהצלחה ואחת מהנערות שהגיעו לאירוע  אף אמרה, "פעם ראשונה שאני מגיעה לאירוע ושכחתי שיש לי פלאפון".

מנהלת האירוע בריזיט דוקהן: "אני רוצה להודות לשותפים, פארק אשדוד ים, רבל"ד, על שיתוף הפעולה להצלחת האירוע. ואחרונים החביבים חבריי לעבודה במהות על ההירתמות והנתינה עבור בני הנוער, ומקווה  שניפגש גם בשנה הבאה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך