רוחות של פיוס: אמסלם שיבח בחום את ראש העיר באירוע של המרכז למורשת

באירוע הקיץ של המרכז למורשת, שיבח ממ"ק ראש העיר אבי אמסלם בחום את פועלו של ראש העיר ונדמה שהדם הרע שזרם בין השניים בחודשים האחרונים, הוא נחלת העבר.

לאחר שהרוחות בניהם סערו בחודשים האחרונים, נדמה כי המשבר בין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לבין ממלא מקומו אבי אמסלם הגיע לסיומו. במופע ענק שאירגן המרכז למורשת בראשותו של אמסלם, נשא אבי אמסלם דברי ברכה בהם שיבח את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על התמיכה ושיתוף הפעולה: "אני מודה לראש העיר שלנו ד"ר יחיאל לסרי, מגיע לו את מחיאות הכפיים שלכם. על התמיכה על שיתוף הפעולה ועל דרך משותפת.

האמת שהכל קרה מהרגע להרגע, רק לפני שבוע נכנסתי לראש העיר ודיברנו על מגבלות הקורונה, אך ראש העיר הביע תמיכה מלאה בקיום אירועי הקיץ.
תוך 5 ימים בנינו תכנית פעילויות קיץ מרהיבה.
במוצ"ש האחרון הופצה החוברת בתיבות הדואר, אתמול התחילה מכירת הכרטיסים והיום כל הכרטיסים אזלו.
אנחנו נמצאים כאן עם חברי חיים ישראל שלמרות הלו"ז הצפוף נרתם להופעה כמימים ימימה.
אני רוצה להודות שוב לראש העיר שלנו ד"ר יחיאל לסרי שאיפשר את קיום האירועים, תמך ודחף לקיומם.
אני רוצה להודות ליו"ר התנועה שלנו הרב אריה דרעי שהרים אליי טלפון היום ודרש בשלומכם וביקש למסור את אהבתו אליכם. לסיום, אני רוצה להודות לכם תושבי העיר היקרים ולברך אתכם בברכת קיץ בריא ומהנה".

צפו בדברים:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך