תתרגלו: וולט מגיעה לאשדוד

אפליקציית המשלוחים שכבשה את התל אביבים והגיעה להרצליה, נתניה, וראשון לציון, ממשיכה להתרחב – בשני היא תחל להפעיל את שירותי Wolt באשדוד. במיוחד לקיץ, וולט הרוחצים יוכלו להזמין אוכל ולפגוש את השליח עם בגד הים.
עכשיו באשדוד. (באדיבות: וולט)

החל ממחר, שני,  וולט נכנסץ לאשדוד. בין המסעדות האשדודיות שיהיו זמינות באפליקציה מא אסיה בר, סנסט, פבלה, פיתה בסטה, והרשתות הארציות גולדה, מקדונלדס, בורגר קינג, בורגר רנץ׳, yellow, ביר פוינט יחד עם עוד עשרות מסעדות וחנויות.

כניסת השירות של Wolt לאזור תביא לשינוי משמעותי בהרגלי הצריכה ותתאים לסטנדרט הבינלאומי במבחר, זמן משלוח ושירות לקוחות. לצורך הרחבת השירות גויסו עשרות שליחים, שיאפשרו לתושבים לקבל משלוח חם, טרי ובזמן ממוצע של כ-30 דקות (!) מהמסעדות המובילות באזור. במיוחד לקיץ, וולט וידאה שרוב חופי הרחצה בעיר יהיו בטווח המשלוחים כדי שהרוחצים יוכלו להזמין אוכל ולפגוש את השליח עם בגד הים.

מנכ"לית וולט, ליאור אשכול (צילום: אסף קרלה)

מנכ״לית וולט ישראל, ליאור אשכול: ״נאשדוד עברה תקופה לא קלה בשנה האחרונה עם הקורונה והמצב הביטחוני. וולט גאה להגיע לתמוך בעסקים הקטנים אחרי התקופה המאתגרת הזו בעיר ולהביא לתושבי אשדוד ובעלי העסקים בה את הסטנדרטים הבינלאומיים שהבאנו עד היום מנתניה דרך תל אביב ועד יבנה. אנחנו שמחים ומתרגשים מהכניסה שלנו לעיר ובטוחים שכולם ייהנו מוולט״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך