קייטנת עם "סיפור וספר"

בחודש יולי השתתפו 2.300 ילדי פרויקט יול״א(יום לימודים ארוך) בגני הילדים מקייטנת ״סיפור וספר״, צוותי ההדרכה עברו הכשרה מיוחדת בנושאים הקשורים והעמיקו יחד עם הילדים בסיפורי ילדות שונים.

הפעילות המגוונת כללה מופעי קוסמים, ליצנים,סדנאות תופים ועוד. צוות ההדרכה של יול"א מבקש להודות להורים על האמון ושיתוף הפעולה המוצלח ומאחל לילדים חופשת קיץ בטוחה ומהנה.תוכנית ה יול"א החלה לפעול ב- 14 גנים, ומאז נמצאת בקו עליה מתמיד.

עד שנת הלימודים האחרונה פעלה התוכנית תוך שיתוף פעולה בין תוכנית קרב ומחלקת גני ילדים במינהל החינוך. החל משנת הלימודים תשע"א היא פועלת בשיתוף פעולה עם החברה העירונית לתרבות הפנאי ופעילים בה כ-2300 ילדים בגילאי 3-6 המשתתפים בפעילות הנערכת בין השעות 14:00-17:00 .מטרת הפרויקט לאפשר להורים לעבוד מתוך שקט נפשי ומתוך ידיעה כי ילדיהם בידיים טובות וזוכים לפעילות של העשרה חינוכית ופנאי איכותי .תוכנית העבודה בגני יול"א ממוקדת בפיתוח כישורי חיים ופיתוח יכולת ויסות ושליטה עצמית.

היא מבוססת על תפישת עולם הגורסת כי ילדים זקוקים למרחב התנסות אישי וקבוצתי, המכוון אותם לחיי היום יום.סדר היום בנוי מיחידות זמן קבועות המאפשרות פיתוח עצמאות, יכולת בחירה, והקשבה ליכולותיהם של הילדים הנובעות מעולמם הפנימי . הרישום והשיבוץ לגני יול"א מתבצעת במחלקת גני ילדים של עיריית אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך