מ.ס אשדוד חזרה להתאמן בי"א לאחר חמישה ימים

בעקבות הירי על אשדוד, הקבוצה לא התאמנה מאז יום ראשון. ארבעה מששת הזרים של אשדוד בחיפה, מתאמנים עם מאמן הכושר. השחקנים הערבים שחוגגים את איד אל פיטר לא הגיעו גם הם.

מ.ס אשדוד החליטה לחזור לאימונים בעיר אשדוד, למרות הירי על העיר. כזכור מחנה האימונים שאמור היה להיפתח היום בצפון באזור טבריה, בוטל בגלל המומות שם.

הקבוצה ערכה אימו קל ונעדרו ממנה ארבעה מששת הזרים, ננאד צבטקוביץ', מוסא באגיוקו, זאכריה מוגיס ומונטרי קמהאני. הארבעה נמצאים בחיפה בגלל הירי שם הם עורכים אימוני כושר במגרש האימונים של מכבי חיפה "קצף" שהועמד לרשותם, עם מאמן הכושר אהוד בן שושן. גם השחקנים הערבים לא באו לאימון בגלל איד אל פיטר, החג שמסיים את הראמדן.

אשדוד אמורה לערוך את משחקה הבאה ביום שני הקרוב בבית מול באר שבע ולאחר 3 ימים ביום חמישי לשחק בחוץ מול מכבי חיפה. שני משחקים שלאחריהם היא יכולה לקבוע את מקומה רשמית באירופה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך