איזו מדינה, איזו מדינה / אורלי עצבנית

איזו מדינה, איזו מדינה... אין רגע של שקט, אפילו לא הפסקה קטנה.. מדינה מטורפת, מדינה משוגעת, לא שוקטת על שמריה, לעולם לא נרגעת

אז ככה ולא ממש מפתיע, מתחילה לה מלחמה.. מדרום נפתחה הרעה והגזרה הפכה חמה. פה ממש מתחת לאף, עומדת חלילה וחס, לקום ממשלת 'עלק' שינוי.. אסופת אנשים שאותי מפחידים, תמהיל מוזר והזוי. עומד לו הלפיד ונושא נאום בעברית של תיכוניסט ולא הכי מוכשר בכיתה.. ורק המחשבה שיש מצב שהאיש הזה יהיה בטעות ראש ממשלה, אותי מפחידה. המחשבה שאדם שבקושי סיים יב' כיתות ושירת בצבא כעיתונאי זוטר, עלול להיות אחראי לביטחון שלי, אוי לנו אם יקרה כזה דבר.

אז העם כפוי הטובה הזה, בבואו להצביע בבחירות, לא הביט לאחור… השנאה לביבי סימאה את עיניהם וישכחו מי הוציא אותם מחושך לאור. הם שכחו שרק לפני כמה חודשים היו ספונים בבתיהם ומשוועים לצאת אל החיים. הם שכחו את הקורונה הארורה, ועל שכחה שכזאת שיסלח להם האלוקים.

ארורה בעיני כל יד שלא שמה פתק של ביבי בבחירות האחרונות, כל אותם כפויי טובה שהצביעו למפלגות אחרות. והנה כל רקטה שנופלת היום היא כ-1000 עדים..  ירושלים בוערת, וכל הארץ מלחמות של תושבים ערבים ביהודים. בירת ישראל בוערת ובממשלה העתידית לא עלינו, יהיו כאלה שאינם מגנים את הטרור. בממשלה הזאת יהיו אנשים שלדעתי יובילו את המדינה לנקודת אל חזור.

והנה מטחי אש נורים לעבר ארצנו ללא הפסקה, החמאס והג'יהאד נותנים בנו מכה ועוד מכה. וצה"ל מגיב ובוודאי לא אמר את המילה האחרונה. וכפי הנראה, מנסור עבאס יוצא אט אט מהתמונה. אז נראה שגם ברע הזה, הנורא ובאותות המלחמה שמרחוק נראים, שם למעלה שומר עלינו אלוקים.

הוא שיציל אותנו מממשלה הזויה, שמאיימת עלינו להתממש. הוא ורק הוא יפסיק את הבדיחה הזאת, גם במחיר של עשרות מטחי אש. לא צריך להיות איש ימין כדי להבין שבנפשותינו הדבר, צריך להיות עיוור כדי להתכחש לעובדה שהמצב בארץ לא פשוט כלל ועיקר. צריך להיות אדם לא חכם בעליל, כדי להאמין שלפיד או בנט יכולים להחליף את ביבי והחיים ימשיכו כרגיל.

אין לנו ארץ אחרת ואויבים מחוץ ומבית רוצים לכלותינו ואם יש לנו טיפת אחריות לעתיד ילדינו, אל לנו לתת יד לממשלה שבתוכה יש אנשים שאינם מגנים את הטרור. אל לנו לתת יד לממשלה כזאת, שתוביל אותנו עמוק אלי בור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך