שיש שגב – שיש למטבח ומשטחי שיש איכותיים

בחירת שיש למטבח, אמבטיה ועוד היא לרוב חד פעמית, ולכן חשוב שנבחר שיש איכותי ועמיד לאורך זמן, שיביא מקסימום תועלת בהשוואה למחיר. צוות המומחים של שיש שגב יציג לכם כמה דגמי שיש נפוצים

סוגי שיש שונים

שיש בהגדרתו הוא סלע משקע ימי, אשר עבר תהליך שינוי כימי כתוצאה מחום. לשיש שימושים ביתיים רבים ומגוונים, והוא משמש בעיקר עבור משטחי שיש למטבח, שיש לאמבטיה, חיפויי קירות משיש ועוד.

סוגי השיש השונים נבדלים במראה שלהם, בתכונותיהם ובעמידות שלהם. לפיכך צריך לקחת בחשבון בהתאם את התאמת סוג השיש לחדר המיועד. כפי שהזכרנו, קיימים סוגי שיש רבים- שיש אבן קיסר, שיש דקטון, שיש סנסה, שיש למינם ועוד. לפיכך, הכנו עבורכם רשימה של כמה מהסוגים הנפוצים ביותר.

שיש אבן קיסר

אחד מסוגי השיש הפופולאריים והמוכרים ביותר הוא סוג השיש אבן קיסר, המיוצר בישראל ומהווה גאווה ישראלית עולמית. אבן קיסר למעשה מיוצרת ממשטחי קוורץ הנדבקים בשיטה טכנולוגית ייחודית, המבדילה את אבן הקיסר מסוגי שיש אחרים המיוצרים מאבן שיש טבעית.

שיטה טכנולוגית זו מעניקה לשיש אבן קיסר מגוון אפשרויות עיצוב עצום ורב ובנוסף, מאפשרת יתרון עצום בכך שהחברה מייצרת כיורים תואמים לשיש. משטח שיש אבן קיסר נחשב אף יחסית עמיד בפני חום ושריטות.

שיש דקטון

משטח דקטון אף הוא מעובד באופן סינטטי ואינו אבן שיש טבעית. בין המאפיינים הבולטים של משטח זה הוא החוזק הרב שלו והשמירה על הגוון שלו לאורך שנים, כמו גם יכולת העמידות שלו בפני חום ושריטות. היות ומדובר במשטח אחיד, משטח זה מגיע ללא נקבוביות וסדקים קטנים, ולכן הוא אינו סופח כתמים.

משטחי הדקטון מיוצרים בספרד, בטכנולוגיה מתקדמת המשלבת כ-20 מינרלים שונים אשר שילובם יוצר את משטח הדקטון. גם משטח זה, בשל היותו מיוצר באופן טכנולוגי, מגיע במגוון עיצובים וצבעים, והוא נחשב למשטח יחסית יקר.

שיש סילסטון

שיש זה מכיל למעלה מ-90% גבישי קוורץ טבעי בתוספת שברי זכוכית וחומר פוליאסטר, כך שמשטח שיש זה עמיד וחזק מאוד. משטחי שיש סילסטון נחשבים לחדשניים ועדכניים בכל הנוגע לתחום העיצוב, עם למעלה מ-60 דגמי צבע ומרקמים שונים.

שיש אינפיניטי

משטחי שיש זה מיוצרים באיטליה והם עוברים תהליך עיבוד בטמפרטורות גבוהות ליצירת דחיסה של מינרלים לכדי משטח השיש המבוקש. גם משטח זה מתאפיין בעמידות איתנה לחום ושריטות, ויתרון נוסף ובולט הוא אפשרות השימוש בחומרי ניקוי על גבי המשטח, ללא חשש לדהיית הצבע. מחירו של משטח שיש זה יחסית יקר והוא מתאים בעיקר למטבח הפועל בתדירות גבוהה.

אצל שיש שגב תוכלו למצוא את כל מגוון סוגי השיש הללו ועוד רבים, אנחנו ממליצים להגיע אלינו להתייעצות והתאמה אישית של סוג השיש הרצוי, עם צוות המומחים שלנו העומד לרשותכם.

בקרו באתר: www.segevltd.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך