המנהלת רצתה להעביר את משחק הגמר סל לאולם אחר. ראש העיר והנהלת אשדוד הטילו וטו

דרמה מאחורי הקלעים. מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים רצתה להעביר את המשחק המכריע על האליפות בין מכבי בן בנות אשדוד לעירוני ר"ג, מאשדוד לאולם ניטראלי. הסיבה, המצב הביטחוני. המשמעות, אשדוד תאבד את הביתיות במשחק הכי חשוב העונה. הנהלת אשדוד וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי סירבו ודחו על הסף. כרגע אין תאריך חלופי.
עדן ענבר.

"לא נסכים לשחק כדורסל שכל המדינה בוערת. לא יתכן שהקבוצה שעבדה קשה כל השנה לא תשחק את המשחק החמישי בבית". את הדברים אמר היום, רביעי, אורי בן סימון מנכ"לה ומנהלה המקצועי של קבוצת הכדורסל נשים של מכבי בן בנות אשדוד.

אבל מאחורי הדברים הללו היתה דרמה גדולה מאוד שהחלה מאוחר בלילה אתמול ונמשכה כל הבוקר. מנהלת הליגה בכדורסל נשים ניסתה להעביר את המשחק של אשדוד למגרש ניטראלי בחדרה. אשדוד אמורה הייתה לערוך היום בבית את המשחק הקובע בסדרת הגמר סל, שיקבע את אלופת המדינה, שהתוצאה בה 2:2. במנהלת הודיעו כי בגלל המצב הביטחוני יעברו את המשחק לאולם ניטראלי, כאמור בחדרה..

במכבי בן בנות אשדוד התנגדו ודחו את ההצעה על הסף. היו"ר טאלי קריאף ובן סימון פנו למנכ"ל רשות הספורט באשדוד, יורם אסרף שעירב את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שהטיל וטו ואמר: "המשחק ייערך רק באשדוד. לא יקרה כלום אם יחכו עוד כמה ימים. בוודאי במצב הביטחוני הזה". אשדוד הודיעה למנהלת שהיא למשחק באולם ניטראלי, ובוודאי בימים האלה לא תגיע.

אורי בן סימון: "אנשים פה נהרגים במדינה. נמצאים בפחד. כל המדינה רותחת. רוצים לעשות את המשחק בכח במגרש ניטראלי. לא יהיה. ראש העיר מתנגד. אנחנו מתנגדים. לא יכול להיות שהקבוצה שעבדה כל העונה קשה והגיעה לגמר לא תשחק את המשחק החמישי בבבית שלה, ולא תאפשר גם לתושבי אשדוד ולאוהדים שלנו שהלכו אחרינו בכל משחק, להינות ממנה. חוץ מזה אנשים מתים, המדינה רותחת, נראה להם הגיוני שנשחק כדורסל? הודענו שאנחנו לא משחקים עד שהמצב לא יירגע במדינה.

ממנהלת כדורסל הנשים נמסר:

"גמר הפלייאוף לנשים בכדוסל (החמישי בסדרה) שנועד להערב 12.5.2021 – לא יתקיים היום".

האם היה רצון להעביר לאולם ניטראלי?

"אנחנו עושים בדיקות של כל האפשרויות. כשיהיה משהו סגור נעדכן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך