נקודה צפונית

מ.ס אשדוד סיימה בתיקו 1:1 חשוב מול קרית-שמונה מהצפון, עם שער נהדר של ספורי. אשדוד שמרה על פער 6 הנקודות מקרית-שמונה והתקרבה עוד צעד לאירופה.
ספורי כובש את השער הנהדר שלו. (צילומים: טל אקוקה).

זה משחק שהיה כתוב עליו אירופה, גם אם היה בנקודה הכי צפונית בכדורגל הישראלי – קרית שמונה. אשדוד שהגיעה "פצועה" עם אינספור פצועים, ידעה שניצחון יקרב אותה מאוד ליבשת האירופית, הפסד ירחיק אותה ויקרב את קרית-שמונה שהייתה רחוקה מאשדוד 6 נקודות ערב המשחק. זה נגמר ב-1:1. נקודה חשובה מאוד מהצפון בדרך למטרה.

קרית שמונה פתחה עם שתי הזדמנויות שבאחת מהן בעט אופיר מזרחי (4) כדור מהאוויר לרשת החיצונית של רועי משפתי שחזר להרכב לאחר חצי שנה אחרי פציעה. משפתי עוד (30) לקח כדור שכמעט הפך ל-0:1 לקרית שמונה עם תגובה מצוינת.  קרית-שמונה התקרבה, אבל בדקה ה-37 כבר כבשה. נחמיאס הסיט בראש כדור שהוגבה מהקרן ויוג'ין אנסה המשיך את הכדור פנימה, 0:1 לקרית-שמונה.

אשדוד מצידה התעוררה לקראת סיום המחצית וכמעט חזרה למשחק, למרות שליטה של קרית-שמונה. זוהר זסנו המגן פרץ באגף ימין והציא רוחב לעידן דהן שהיה חייב לעשות מזה שער שיוויון, אבל אורי דהן מגן קרית-שמונה מנע את השער הבטוח. קרית שמונה ירדה ביתרון של 0:1, צעד קטן לכיוון אשדוד ואירופה.

ברטקוס יוצא לכדור של אשדוד.

במחצית השנייה היה ברור לאשדוד שהיא חייבת לחזור ולא לתת למארחת להתקרב אליה ולאירופה. קרית-שמונה לחצה מצידה שזה יקרה. לוסיו (59) קיבל את הכדור ברחבה, הגיע לאחד על אחד מול משפתי ניסה להתחכם ולהקשית מעליו ומשפתי הגיב מצוין ועצר. קרית-שמונה רצתה את השני. אבל אז הגיע רמזי ספורי וקירב את אשדוד למטרה שלה. ספורי הרים (71) רגל מ-20 מטרים וכבש שער מדהים 1:1 איזה שער חשוב.

התוצאה הזו הייתה טובה מאוד לאשדוד. משפתי בתוספת הזמן הציל שער של אנסה ושמר על התוצאה. אשדוד גם שמרה על הפער מקרית-שמונה, פער משמעותי של 6 נקודות והתקרבה עוד צעד אחד להשיג את הכרטיס החשוב. 1:1 שהוא ניצחון.

מ.ס אשדוד: משפתי, זסנו (מושל, 86), צבטקוביץ', בן הרוש, קמהאני, באגיוקו (בילו, 63), אבו עקל, גורדנה (בריהון, 63), כנעאן, טוריאל (ספורי, 46), דהן (הייפורד, 77).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך