קבוצה רעננה. מכבי אשדוד ניצחה את רעננה ושמרה על המקום השני.

כשנותרו שני מחזורים בלבד לתום העונה הסדירה בליגה הלאומית בכדורסל. מכבי אשדוד קרובה להבטיח את המקום השני בטבלה וזקוקה לניצחון אחד בלבד לשם כך לאחר שגברה על רעננה בחוץ 70:76.
צילום: סימון אלון.
מכבי אשדוד שמרה על המקום השני בטבלת הליגה הלאומית בכדורסל לאחר ניצחון על רעננה בחוץ 76:70. שנותרו 2 מחזורים עד הפלייאוף, והיא זקוקה לניצחון אחד בכדי להישאר שם ולזכות גם ביתרון הביתות..
המחצית הראשונה הייתה בשליטת הדולפינים, אלא שברבע השלישי הם לא קלעו סל שדה במשך 8 דקות והקבוצה של יוסי בונן חזרה למשחק. ברבע האחרון מכבי אשדוד ידעה ללחוץ על הדוושה והבטיחה ניצחון. מכבי אשדוד פתחה טוב והובילה 16:10 בדרך ל-25:20 בתום הרבע הראשון. נועם לייש פתח את הרבע השני עם שתי שלשות ודורנד סקוט קבע 40:27. גם דולב דראפיץ' קלע שלשה והמארחת סגרה את המחצית הראשונה בפיגור 49:36.
במשך 8 דקות ברבע השלישי מכבי אשדוד לא קלעה סל שדה ואפשרה לביתיים לצמק ל-50:48. שגיב דוד חתם את הרבע השלישי בשלשה שקבעה 56:53 למכבי אשדוד. 5 דקות לסיום הלוח הראה 67:68 למקומיים, מכאן דורנד סקוט לקח אחריות וקלע 5 נקודות ברצף ושלומי הרוש הוסיף שלשה בדרך ל-74:70. הקבוצה של יוסי בונן נתקעה בהתקפה ועד לסיום היתרון של האורחים נשמר.
 
הרבו למכבי אשדוד: דורנד סקוט 20 נק', בילי מקשפרד (12 ריבאונדים) 19 נק', נועם לייש (3/5 לשלוש) 11 נק', רביב פיטשון 8 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך