התחילו את השבוע. נקודה. תיקו לאשדוד מול מכבי ת"א אותה תפגוש שוב ברביעי

מ.ס אשדוד פתחה את "שבוע" מכבי ת"א, בתיקו 1:1 שהייתה ראויה לו במסגרת הליגה. ברביעי היא תארח שוב את מכבי ת"א, הפעם ברבע גמר גביע המדינה.
חוגגים את השער של בריהון (צילום: טל אקוקה).

פעמיים מכבי בשבוע אחד. מ.ס אשדוד פתחה ביום ראשון את "שבוע" מכבי ת"א. המשחק הראשון, עם הרכב חסר מאוד שלה היה בבלומפילד במסגרת הליגה. זה נגמר בתיקו 1:1. נקודה שהגיעה לאשדוד. ברביעי היא שוב תפגוש את מכבי ת"א, בגביע, בבית ברבע הגמר.

אשדוד פתחה בלחץ מצוין. מוסא באגיוקו כבר בדקה ה-4 יכול היה להדהים את בלומפילד, אבל מול טננבאום החמיץ שער בטוח. ספורי גם הוא הגיע פעמיים (דקה 6-7) למצב ליד השער של מכבי ת"א וגם הוא החמיץ הזדמנות בתוספת עצירה של טננבאום בפעם השנייה. שלוש הזדמנויות תוך דקות בודדות שאח"כ מצטערים עליהן. המאמן רן בן שמעון המורחק בצהובים (משה אוחיון החליפו על הקווים) החזיק את הראש ביציע.

מכבי ת"א מצידה התחילה ללחוץ. בדקה ה-20 לואיס הרננדס נגח כדור מתוך הרחבה לאחר הגבהת קרן של אילון אלמוג ויואב ג'ראפי מנע שער בטוח. 12 דקות אח"כ ריקן מצא את פשיץ' במצב טוב והאחרון בעט גבוה מעל לשער. מכבי לחצה, אבל רחוק מהיכולת שלה. זו גם הייתה התמונה בסופה של המחצית, מכבי החזיקה מעט יותר בכדור, אבל מבחינת ההזדמנויות דווקא אשדוד הייתה קרובה יותר. זה נגמר עם אפס שערים בשני הצדדים.

משה אוחיון על הקווים במקומו של רן בן שמעון המוצהב.

אשדוד פתחה כמו את המחצית הראשונה. אבל איזו פתיחה. יעקב בריהון שנכנס מחליף (48) ניצל טעות של חוזז שהרחיק כדור אחורנית ועוד החלקה של בלטסקה מגן האורחת, חדר לרחבה ובעט לפינה ופנימה. 0:1 לאשדוד. בלומפילד בהלם. צבטקוביץ' (55) נגח כדור שטטנבאום הציל בקצות האצבעות לפני שחדר. רגע זה לא נגמר, בהתקפה הבאה טננבאום שוב מנע שער, הפעם מספורי שבעט בעיטה חזקה שכבר הלכה לשער. טננבאום הציל את מכבי ת"א מספגה ודאית לפחות של עוד שער אחד. היה ברור שאשדוד תצטער אח"כ על המצבים האלה.

מכבי ת"א הבינה שהיא חייבת לחזור מהר למשחק, אחרת היא מאבדת אותו ואת מכבי חיפה. אבי ריקן סיים (58) התקפה של מכבי ת"א בקורה של אשדוד. סאבוריט הוסיף ניסון ממרחק (60) וג'ראפי היה במקום. מכבי לחצה וחיפשה את השיוויון. היא השיגה אותו בדקה ה-71. אבי ריקן שלח כדור לרחבה אשדוד, ההגנה לא הרחיקה טוב וסאבוריט כבש –  1:1. גול שאפשר היה למנוע.

עכשיו מכבי ת"א לחצה להשיג את הניצחון. דור פרץ הגיע למצב מול ג'ראפי (77) אבל בעט חלש ושוער אשדוד היה שם לעצור. בלטסקה (79) נגח כדור שחלף ליד הקורה של אשדוד. יהונתן כהן (86) שלח כדור שמצא את ג'ראפי ערני, עם זינוק מצוין. גם סבוריט (87) הוסיף החמצה שעברה ליד השער של אשדוד. דור פרץ היה חייב לכבוש בתוספת הזמן, אבל הצליח להחמיץ. זה נגמר רק בהחמצות ובחלוקת נקודות 1:1. נקודה מחמיאה לאשדוד במאבק על אירופה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן נפצע (זסנו, 35), אוואני (בן הרוש, 46), צבטקוביץ', קמהאני, אבו עקל, באגיוקו, גורדנה, כנעאן (דהן, 78), ספורי (בילו, 64), הייפורד (בריהון, 46)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך