רן בן שמעון: "יש לנו שבוע מאוד קריטי לעונה"

מאמן מ.ס אשדוד נערך לקראת שני המשחקים מול מכבי ת"א, בראשון בליגה וברביעי בגביע. ביום ראשון בעוד שבוע תארח אשדוד את מכבי פ"ת היריבה הישירה על המקום השלישי.
בן שמעון.

"שבוע" מכבי ת"א של מ.ס אשדוד יוצא לדרך. בתוך ארבעה ימים תפגוש מ.ס אשדוד את מכבי ת"א לשני משחקים קריטיים להמשך העונה. בראשון בליגה וברביעי בגביע. מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון התייחס לשני המשחקים.

ביום ראשון בעוד שבוע תגיע מכבי פ"ת לאיצטדיון הי"א למשחק סופר חשוב שכן פ"ת היא יריבה ישירה של אשדוד על המקום השלישי המוביל לאירופה.

בן שמעון: "בפעם הראשונה העונה, במשחק הקודם, ראינו אצלנו דברים שלא רוצים לראות אותם. אני כל כך סומך על הקבוצה הזאת שתדע לעשות ולבחור את הד ברים הנכונים,  שתדע מהר מאוד לבקר את עצמה ושנחזור לדברים שאפיינו אותנו כל העונה, בלי לחשוב על העבר יותר מדי.

אתה חושב שלתוצאה ביום ראשון תהיה השפעה על משחק הגביע?

"לכל דבר יש השפעה. מה שאנחנו יודעים זה שבגדול יש לנו שבוע מאוד קריטי לעונה, ומצד שני אנחנו מסתכלים משימה אחרי משימה. נבוא מוכנים. לא נוותר על שום דבר באף מפעל. נשתדל להיות הקבוצה הכי טובה שאנחנו יכולים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך