חכם סידי אומר..

אנחנו רוצים מגרשי כדורגל נקיים (ולא רק) מחוליגנים, ולא משנה צבע החולצה שהם לובשים, לכן צריך לברך על עונש המאסר שהוטל על החוליגן אלרועי ידעי, הידוע בכינוי "פואד, אוהד הפועל חיפה הוסיף חטא על פשע, וקרא בדף הפייסבוק שלו לחסל את יואב כץ . ומילה טובה על הבנייה של מ.ס. אשדוד, בדרך חזרה לליגת העל

תשב, תשב, תשב… זה שיר חדש שכתבתי ברגעים אלה על אלרועי ידעי, או "פואד" בשבילכם או הכי מדויק, איזה אוהד מיותר של הפועל ת"א שהיכה את ערן זהבי בדרבי התל אביבי הידוע לשמצה, וקיבל מאסר בפועל של 14 חודשים.

חשוב שיישב, חשוב שיהיה סמן לכל אותם אנשים שבאים לכדורגל והורסים לנו אותו. אני לא מתייחס להרחקה של 3 שנים מאירועי כדורגל וספורט, שנפסקו לו באותה הזדמנות, כי אף אחד כמעט לא אוכף את זה או 600 שקל למאבטח שהוא קיבל גם כקנס וזו בושה (בואו נראה אתכם שמישהו מכה אתכם ומסיים את העונש עם 600 שקלים. הייתם מרביצים חזרה ונותנים 700 שקל…).

לי חשוב שהאיש הזה יהיה מאחורי סורג ובריח. אני לא אוהד מכבי ת"א, חס ושלום וחלילה, קוראיי יודעים את אהבתי למכבי קביליו יפו, אבל זה לא העניין. העניין הוא שאדם שנכנס לדשא במגרש כדורגל בזמן משחק, על אחת כמה וכמה שמכה שחקן כי הוא "שמח" בגול, מי ישמע, ישלם על זה ובגדול.

לשבת 14 חודשים (מתוכם כבר ישב 7 חודשים) זה זמן לא מבוטל. אגב בזמן שישב בבית עוד כתב שיר נגד… ערן זהבי… אז כבר קיבלתי עליו את ה"סיבוב" הידוע של חכם סידי. כבר אז קראתי להכניסו למאסר (אולי השופט קורא את הטור שלי?).
אני רוצה מגרשי כדורגל נקיים (ולא רק) מחוליגנים, ולא משנה צבע החולצה שלהם. גם כאלה שיושבים ביציע ומאיימים על יושבי היציע שלא באו להם טוב בעין או שהם מהקבוצה היריבה. גם אלה האלימים מילולית, בוודאי פיזית. אנשים כאלה מקומם אינם איתנו בני האדם, ומקומם מאחורי סורג ובריח. אין בעיה, אני מוכן לבוא לבקר אותם, כמו שבאים לבקר בגן חיות… וסליחה אם פגעתי בחיות. כי אדם שמגיע למשחק עם נשק בלשון או ביד, חייב להתרחק מבני האדם הרגילים, שבאים עם הילדים, לפעמים עם המשפחה וכל "חטאם" הוא שבאו ליהנות.

בעבר היו כולאים אנשים באי בלב האוקיאנוס, בכדי להרחיק אותם כי הם מסוכנים לחברה. אני לא אומר לבנות אי בים התיכון, מול הנמל באשדוד או מול חוף עלייה ביפו, אבל בהחלט, השופט שמאי בקר מבית המשפט השלום, קבע קביעה היסטורית ובכך אולי לראשונה מישהו מנע … את האוהד המיותר הבא, שיפגע בערן זהבי הבא, או בכל אחד ואחת מאיתנו.
אז תשב פואד, תשב.

ומעניין לעניין באותו עניין

כאילו לא יבש הדיו, לא שלי, של השופט בקר, והנה צץ לו חוליגן נוסף. אחד מאוהדי הפועל חיפה כתב בדף הפייסבוק שלו קריאה לחסל את הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. וכך כותב החוליגן, הפושע העבריין, ומצטער אם שכחתי עוד שם גנאי: "אני קורא לכל האוהדים, אנא אתרו את יואב כץ. תחשבו כיצד לחסל את החייזר, תעשו זאת ותהפכו לגיבורים. הצטיידו בכלי נשק וסכינים". הבנתם? בא איזה כלומניק וקורא לאנשים לרצוח מישהו בנשק ובסכינים. הייתי רוצה לראות אם כץ היה כותב עליו את זה, איך הוא היה מסתובב אחר כך ברחוב. פשוט אין גבול? למה הפכנו? אז מכאן אני פונה לפואד, ההוא מהקטע הקודם שיישב בכלא, שיעשה טובה וישמור מקום לידו, כי נראה לי שכבר בקרוב יגיע מישהו ל"ארח" לו חברה.

היי, עלה לי רעיון טוב יותר, אולי יחלקו יחד טלוויזה, אז יוכלו לראות משחקים של הפועל ת"א והפועל חיפה, רק עם פחות אלימות כי שני "פושעים" כמותם, כבר לא במגרשים? האמת מקווה שישללו מהם גם את הזכות לראות כדורגל. בטח יריבו ביניהם…

אנשי הפועל חיפה הגישו תלונה במשטרת זבולון, שם קיבלו את התלונה אבל הבהירו כי רק כץ יכול להתלונן. תגידו, בחייאת משטרת זבולון, נכון אתם לא הצד האשם, אבל אני מקווה עבורכם שהכתבים טעו. הכל כתוב בפייסבוק שחור על גבי לבן, האיום קיים, למה אתם צריכים לחכות לכץ? תגידו אתם משטרה או משטרת הצניעות בבני ברק (לא להיעלב בבני ברק, אבל בחורות צריכות להראות במיטבן, לא להגזים על הצניעות…). מה זה לחכות לכץ? קחו את הכלומניק הזה (עוד פעם מחמאה, מה יהיה איתי?), תעצרו אותו עד שכץ יבוא ואז תמשיכו רשמית. אולי נחכה שהוא יגיע לשדה התעופה, ידקור את כץ או יאיים עליו ואז כץ יגיע דקור להגיש תלונה? נכון אני מגזים קצת… אבל האמת גם אתם.

ונסיים בטוב

משהו טוב קורה במ.ס אשדוד. נכון, את דעתו של "חכם סידי" על המאמן המצוין אייל לחמן, כבר כתבתי פה ואני עומד מאחורי כל מילה. בונקר. קיר. האיש יביא הצלחה. אבל ככל שהזמן חולף, אני מגלה גם שצדקתי בעוד דבר, שקראתם אצל "חכם סידי". אמרתי לכם (ויש לי הוכחה בגיליונות הקודמים), שלחמן לא רק שיביא לקבוצה רוח לחימה, אלא גם יביא להצערת הקבוצה ויתבסס על מקומיים, ראו לדוגמא השוערים משפתי וג'רפי.

במילים אחרות לחמן, אם יתנו לו לעבוד ובאשדוד בדרך כלל נותנים, ייבנה קבוצה לשנים רבות. תשעה שחקנים עזבו את הקבוצה, תשעה זה המון. יש בזה סיכון אין ספק, אבל ארבעה כבר הצטרפו, (אדיר טובול, קובי ד'גאני, רמי ביינשרדיני ורועי דיין), הם בול במקום שצריך. מה שאשדוד צריכה עכשיו זה סבלנות. אגב, לחמן יודע שהוא הגיע להעלות את הקבוצה לליגת העל ולא רק להצעירה או לבססה על מקומיים, ולקבוצה כמו אשדוד הכישרונות הם הדבר החשוב ביותר לאגודה, כי התחליף לכישרונות מבית, הוא הרבה כסף להוציא בחוץ על רכש.
מקומה של מ.ס אשדוד הוא בליגת העל. היא הייתה שם ולשם חייבת לחזור. יכולים להביא כמאמן גם את הטוב במאמני היבשת, ממורינו (לטעמי בונקריסט) עד סר פרגסון (לטעמי בריטי מידי), אבל המחויבות של השחקנים לאגודה חייבת להיות אופטימאלית.

אני טוען שמי שרוצה ללכת ולא רוצה לשחק, שיילך תמורת "חופן דולרים" לא קטן. אבל מי שיישאר, יישאר טוטאלית למען המטרה. קבוצה חייבת שחקנים שמרגישים שהם חלק ממנה לזמן ארוך. לבנות לעצמה היסטוריה, מורשת, כמו שהיה עד כה, 15 שנה בליגת העל. כמו שאני מכיר את לחמן, גם על זה יעבדו איתם… אגב אני מכיר מורה מצוין להיסטוריה… מי אמר חכם סידי?

וחכם סידי אומר: לפעמים לא צריך ללכת רחוק בכדי למצוא…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך