גלעד כץ סיים את תפקידו בקבוצת הנשים של מכבי בן בנות אשדוד

הפיטורים מגיעים יום אחד לאחר ההפסד בליגה לאליצור רמלה. מנכ"ל הקבוצה ומנהלה המקצועי, אורי בן סימון: " זה רגע לא פשוט עבורנו לעשות מהלך זה. כמועדון מוביל קשה לנו לקבל הפסד ביתי כמו האחרון". עוזר המאמן יאיר מור יוסף יחליפו לעת עתה.
גלעד כץ.

גלעד כץ סיים את עבודתו כמאמן קבוצת הכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד

נראה כי הסיבה להחלטה היום שלישי, היא ההפסד הבייתי אתמול, שני, מול אליצור רמלה 74:79, לאחר שרמלה שיחקה עם זרה אחת בלבד. באשדוד שנלחמים על תואר האליפות החליטו בעקבות זאת כי לאחר שתי עונות באשדוד, תופסק עבודתו של כץ. מי שיחליפו בינתיים הוא יאיר מור יוסף, עוזר המאמן, שידריך את הקבוצה במשחק הקרוב מול חולון.

מנכ"ל הקבוצה ומנהלה המקצועי, אורי בן סימון: "גלעד כץ סיים את תפקידו במועדון הכדורסל מכבי אשדוד.שני הצדדים הגיעו להסכמה אנחנו מודים לו על שנתיים נפלאות ומאחלים לו בהצלחה בהמשך.כרגע עוזר המאמן יחליפו. זה רגע לא פשוט עבורנו לעשות מהלך זה. כמועדון מוביל קשה לנו לקבל הפסד ביתי כמו האחרון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך