הוגשה תלונה למשטרת אשדוד בעקבות השחתת השלטים בהן מופיעות נשים

אתמול נתגלו שלטי חוצות באזור המרינה בהן הושחתו תמונות הנשים. היום, שישי, הגיש רוני סאיג הפעיל חברתי ויו"ר הפורום החילוני בעיר תלונה בעניין.
השלטים שהושחתו.

אתמול, חמישי, התגלו שלטי חוצות שבהם הושחתו צילומי נשים באזור המרינה באשדוד. על אחד מהשלטים הודבקה מדבקה של רב ועל שלט אחר רוססה בספרי צבע דמותה של אישה. היום הוגשה תלונה למשטרת אשדוד בעניין על ידי רוני סאיג הפעיל חברתי ויו"ר הפורום החילוני בעיר

עו"ד אורית אלמוזלינו-רייז, חברת מועצת העיר אשדוד, ביקשה אתמול לבדוק מי המשחיתים ולהגיש תלונה. עו"ד אלמוזלינו אמרה: "אני מגנה בכל תוקף את התופעה הפלילית והאלימה של השחתת שלטי חוצות וניסיונות פסולים של הדרת נשים מהמרחב הציבורי. מדובר במעשה פלילי, אלים, בזוי, בלתי נסבל וטרור מגדרי של ממש ומרגע שראיתי את הפרסום על ההשחתה פניתי לקב"ט העירייה וכן לפיקוח העירוני לצורך בדיקת המצלמות והגשת תלונה למשטרה".

רוני סאיג סיפר: ב- 20 החודשים האחרונים תיעדנו כתושבי העיר עשרות מקרים דומים כל רחבי העיר, לצערנו הרב למרות ריבוי המקרים הם לא זכו למענה הולם וראוי ולא בוצעה אכיפה הולמת ומחייבת, מסיבות שונות וזאת למרות שהוגשו תלונות בגין חלק קטן מהמקרים.לפני כשלושה חודשים פעלה המשטרה ואכן נתפס חשוד במעשה, אך הוא שוחרר ממעצרו. כעת שוב תושבי העיר שוב עדים לעבירה של השחתת רכוש, הדרת נשים בניגוד לחוק, ופגיעה ברגשות הציבור".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך