בעקבות השחתת השלטים במרינה: חברת המועצה אלמוזלינו מבקשת להגיש תלונה

הבוקר באזור המרינה באשדוד הושחתו שלטי פרסום בהן מופיעות נשים. עו"ד אורית אלמוזלינו-רייז, חברת מועצת העיר אשדוד, ביקשה לבדוק מי המשחיתים והלהגיש תלונה. עו"ד אלמוזלינו: "אף נשקול הגשת תביעה אזרחית כנגד המפגעים".
עו״ד אורית אלמוזלינו-רייז,

הבוקר הושחתו שלטי פרסום חוצות באשדוד, בהן הופיעו נשים. המדובר בשלטים באזור המרינה. באחד המקרים נצבעה האישה בשחור ובאחר הודבקה עליה תמונת רב. בעקבות זאת ביקשה עו"ד אורית אלמוזלינו-רייז, חברת מועצת העיר אשדוד, הממונה על השוויון המגדרי ויו״ר הוועדה הסטטוטורית למיגור האלימות, כי תוגש תלונה על ידי העירייה.

עו״ד אורית אלמוזלינו-רייז: "כממונה על השוויון המגדרי ויו״ר הוועדה הסטטוטורית למיגור האלימות אני מגנה בכל תוקף את התופעה הפלילית והאלימה של השחתת שלטי חוצות וניסיונות פסולים של הדרת נשים מהמרחב הציבורי. מדובר במעשה פלילי, אלים, בזוי, בלתי נסבל וטרור מגדרי של ממש ומרגע שראיתי את הפרסום על ההשחתה פניתי לקב"ט העירייה וכן לפיקוח העירוני לצורך בדיקת המצלמות והגשת תלונה למשטרה".

היא מוסיפה: "מעבר לכך ביום 14.3.2021 כינסתי את הוועדה למיגור האלימות בנוכחות כל הגורמים הרלבנטיים (פיקוח עירוני, תחנת משטרת אשדוד, קב"ט העיר, זכיין השלטים העירוני, התאגיד העירוני מהו"ת, מחלקת נכסים וגורמים נוספים) לצורך מיגור התופעה בעירנו, וכן לצורך טיפול מיידי במטרד האלים שפוגע בציבור כולו, ואנו לא נוריד את הנושא מסדר היום ואף נשקול הגשת תביעה אזרחית כנגד המפגעים וכן הגברת נוכחות סיירת הורים במקומות מועדים לפורענות.  בנוסף, אני כמובן קוראת לרשויות החוק המשפט והאכיפה להחמיר עם מפגעים מסוג זה, על מנת שתופעה מכוערת ואלימה זו תעלם מהעיר אשדוד ומודה לציבור האשדודי שלא הוריד את הנושא מסדר היום. בהזדמנות זאת אאחל חג חירות שמח לכל תושבי העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך