"שושנה" מעיר את אזור התעשייה באשדוד בשעות הלילה

שניר אביטן, אבי גינלי ואדם שגיב, שלושה צעירים מוכרים מאוד באשדוד, קיבלו החלטה אמיצה ופתחו את "שושנה", הבר החלבי היחיד באשדוד, ברחוב העבודה באזור התעשייה, מתחם שכמעט ואין בו חיי לילה פעילים, אלא בעיקר חיי מסחר שוקקים בשעות היום

את חיי הלילה במתחם הפורום באזור התעשייה כל צעיר אשדודי מכיר בעל פה. עכשיו גם בצד השני של שדרות בני ברית, באזור רחוב העבודה, חיי הלילה קיבלו טוויסט חיובי בעלילה, עם הפתיחה של "שושנה", בר חלבי ייחודי, שביסס את מעמדו בארבעה החודשים שהוא פועל באשדוד.

שניר אביטן, אבי גינלי ואדם שגיב, שלושה צעירים מוכרים מאוד באשדוד, הם אלה שקיבלו את ההחלטה האמיצה הזו לפתוח את "שושנה" באזור לא שגרתי, עם כל היתרונות והחסרונות. מצד אחד, רחוב העבודה כמעט ולא הוכיח את עצמו עד עתה בחיי הלילה, עם פאב קטן וכמה לופטים שפועלים באזור.

השאלה הכי מעניינת ששאלנו את השלושה היא מאיפה הם חשבו על השם הישראלי המקורי הזה של הבר? "חבר זרק את השם בצחוק, אבל מהר מאוד כולנו התחברנו אליו, והיום אין צעיר שלא מגלגל על הלשון את שם הבר 'שושנה', וזה בהחלט סוג של שיחוק", אומרים השלושה בחצי הומור.

הבר ביסס את הפעילות בארבעה ערבים הפועלים בקונספט שונה זה מזה. הליין הכי חזק, סוג של ליין מיתולוגי, הוא "ליין החברים" בימי שני, במהלכו כל פעם יש הפתעה חדשה – פעם זו הופעה של אליעד עם הלהיט ההורס "מתוק כשמרלי", פעם זה אמן חושים צעיר, פעם זה ערב סטנד-אפ וכן הלאה. בימי רביעי החלו להפעיל ליין בוגר יותר של גילאי 24+. ביום חמישי ב"שושנה" מפעילים את "ליין שיכור", עם לא מעט הפתעות בתחום האלכוהול, ובמוצ"ש מפעילים את ליין "מוצ"ש מטושטש" עם מבצעים מיוחדים על כל התפריט.
בחמישי הקרוב (ה-16.7) אלון דה-לוקו מגיע ל"שושנה", וכבר עתה יש תכונה גדולה לקראת ההופעה של מי שניצח בתוכנית הטלוויזיה המוכרת "חי בלה לה לנד".

האנשים שמובילים את הפעילות ב"שושנה" שניר אביטן, אבי גינלי ואדם שגיב, מספרים על רעיון הקמת הבר: "מדובר ברעיון שהיה קיים אצלנו תקופה ארוכה, ולמעשה בתחילת השנה החלטנו להוציא את הרעיון לפועל דווקא באזור שלא היו בו חיי לילה שוקקים. השיקול המרכזי שעמד מול ההחלטה הזו היא לתת אלטרנטיבה מרוחקת יחסית לעומת שאר מקומות הבילוי, עם גישה נוחה וחנייה בשפע, כאשר מי שמגיע למקום יודע שיש כאן קהל איכותי, שמגיע במיוחד לבילוי במקום. בחודש מרץ המקום נפתח, ובארבעה חודשים הצלחנו להטביע חותם בחיי הלילה, עם ערבים בלתי נשכחים ועשייה תרבותית מגוונת, וזה בהחלט מעודד אותנו מאוד לגבי ההמשך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך