אייק אופייבו לא ימשיך במכבי אשדוד

בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד מהליגה הלאומית, החליטו כי אייק אופייבו שהחליף את בלי מקשפרד הפצוע, יעזוב השבוע את הקבוצה. ועדת החריגים באיגוד הכדורסל אישרה לאשדוד כי החזרת מקשפרד לא תחשב העברה, וההחלטה נפלה סופית. באשדוד מחפשים שחקן נוסף לחזק את הקבוצה לפני תחילת הפלייאוף.
אופייבו.

אייק אופייבו צפוי לקבל בימים הקרובים הודעה כי הוא לא בתוכניות יותר של מכבי אשדוד קבוצת הכדורס מהליגה הלאומית. אופייבו ששיחק בעונה שעברה באשדוד וברקורד שלו בארץ מופיעה גם מכבי ת"א, החליף את בילי מקשפרד שחקנה של אשדוד. אופייבו חתום לחודש אחד עם הקבוצה, כך שמבחינת אשדוד אין מדובר בהפרת חוזה והצעד הזה אפשרי.

הכל החל כשבילי מקשפרד חלה ונפצע. הוא חלה בקורונה וסבל מפציעה. באשדוד החליטו ל"הקפיא" אותו, להביא ארצה את אייק אופייבו במקומו לתקופה של כחודש ימים ואז להחליט מה לעשות הלאה, כשברור היה שאחד מהם יצטרך ללכת. במקביל פנו בקבוצה מאשדוד לאיגוד הכדורסל בבקשה כי "הקפאת" מקשפרד לא תחשב להם כהעברה. באיגוד לא קיבלו את הדרישה על הסף והפנו את הקבוצה לוועדת החריגים. באשדוד לא רצו להפסיד העברה נוספת, וגם אם היה ברור להם כי אם ה"הקפאה" הייתה נחשבת העברה, מקשפרד לא יכול היה לחזור לאשדוד מאחר ועל פי התקנון מי שעוזב את הקבוצה שלו, לא יכול לחזור אליה באותה העונה.

ועדת החריגים של האיגוד התכנסה בשבוע שעבר. היא החליטה כי דרישתה של מכבי אשדוד לא להחשיב את זה כהעברה מוצדקת, זאת מאחר ומדובר בפציעה ובמיוחד מחלה בקורונה של שחקן, ולא סיבה מקצועית. את התשובה הם העבירו לאחר מספר ימים לאשדוד, ואז נפלה ההחלטה. השבוע החליט מאמן הקבוצה עופר רחימי, בעצה עם ההנהלה כי ילכו על מקשפרד ולא על אופייבו, והאחרון אמור לקבל את ההודעה.

מקשפרד.

מכבי אשדוד נמצאת כרגע במקום השני, מקום ממנו עולים לליגת העל. אבל ברור לקבוצה כי חוסר היציבות לא מבטיח לה מקום בין שתי הראשונות. אשדוד לא הצליחה לפתוח פער מהאחרות ולצד משחקים מצוינים היא מפסידה משחקים שעל הנייר היא אמורה לנצח. לכן הוחלט כי ילכו ככל הנראה על הבאת שחקן נוסף, שיהיה שובר שוויון. כמו שזה נראה הוא אמור להגיע בתוך השבועיים הקרובים שכן באמצע אפריל מסתיימות ההעברות. ייתכן מאוד כי יביאו אותו אך ורק לפלייאוף.

לאשדוד צפויים עתה שני משחקים ששוב, על הנייר, היא צריכה לנצח. הראשון ביום ראשון (19.00) בחוץ מול מוצקין שבמקום ה-12 וביום רביעי באותה השעה, בבית מול יבנה שבמקום ה-13. מכבי אשדוד של השנה יכולה לנצח כל קבוצה, אבל גם להפסיד לכל קבוצה. אם היא תעבור את שני המשחקים הללו בניצחון, היא בהחלט יכולה לעשות צעד חשוב להגעה לפלייאוף העליון מהמקום השני לפחות, ואז יהיה לה יתרון הביתיות.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך