נקודה בדרך לעליון

תיקו 1:1 למ.ס אשדוד מול חדרה בבית. אשדוד חזרה מפיגור בדקה ה-85 משער של באיו. חדרה שיחקה מחצית בעשרה שחקנים. שלומי אזואלי הורחק בצהוב שני, יחמיץ את המשחק בשבת אבל לא את המשחק בגביע מול בית"ר ירושלים.
באיו כובש את השיוויון (צילום: טוטו פוטו).

הפלייאוף העליון היה מרחק 90 דקות ממ.ס אשדוד. מה שהפריד בין אשדוד לפלייאוף הייתה הפועל חדרה מהתחתית. ניצחון על חדרה היה הופך את העניין לרשמי. זה נגמר רק 1:1 ועם עוד נקודה בדרך לפלייאוף העליון.

בדקה ה-12, דווקא חדרה עלתה ליתרון. רוטמן ניצל כדור שחזר מהדיפה של ג'ראפי, ומזווית קשה כבש והפתיע 0:1 לחדרה. אשדוד לחצה להשיג את השוויון אזולאי (31) בעט כדור ולבקוביץ' עצר. אשדוד דרשה דקות אח"כ פנדל, אבל ה-VAR החליט אחרת.

חדרה יצאה למתפרצות מסוכנות אבל 3 דקות לסיום המחצית היא נשארה ב-10 שחקנים כשלבאבידי הורחק בצהוב שני לאחר פגיעה בקמהאני. בריהון (45) החמיץ שער בטוח ממצב נגיחה ממטרים ספורים.המחצית נגמרה ב-0:1 לחדרה

לאבאבידי מורחק. (צילום: טל אקוקה)

אזולאי ניסה בהזדמנות הראשונה המסוכנת (66) של אשדוד, כדור שעבר ליד השער של חדרה. קורצקי מאמן חדרה הוציא את גוזלן וויתר כמעט לגמרי על ההתקפה. אשדוד לחצה בכל הכח להשיג שוויון. אבל רוטמן כמעט גמר את המשחק לחדרה. ג'ראפי יצא מעל 20 מטר מהשער, רוטמן (78) עבר אותו הגיע מול השער ובעט מעל המשקוף. איזו החמצה.

בדקה ה-85 זה קרה. עוז בילו הגביה מצוין ופאהד באיו בנגיחה מקרוב הישווה ל-1:1. שערו החמישי העונה של באיו. 5 דקות אח"כ שוב באיו נגח, לבקוביץ' עצר את הכדור עם מה שנראה מאחורי הקו. צוות ה-VAR החליט לא גול. ההרגשה שאשדוד קופחה. בדקה האחרונה של המשחק קיבל אזואלי צהוב שני, אדום ולא יישחק מול הפועל חיפה בשבת, אבל ישחק בגביע מול בית"ר. ביום כזה גם זו בשורה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו .(מושל, 75), גיל כהן,  בן הרוש (מואסי, 81), קמהאני, אבו עקל (באגיוקו, 63), אזולאי, בילו, בריהון (אדיר לוי, 63), טוריאל (באיו, 46), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך