אסון באשדוד: פועל בניין בן 40 התחשמל ומת

פועל באתר בניה ברובע ג' מצא את מותו לאחר שככל הנראה נפגע מקו מתח גבוה ונפל אל מותו, על פי עדויות במקום מדובר בתושב השטחים בן 40

פועל כבן 40 נהרג לאחר שהתחשמל כשעבד על פיגומים בשדרות עוזיהו באשדוד. אבי עמר חובש מיחידת האופנועים של איחוד הצלה מסר: "מדובר בפועל שהתחשמל תוך כדי עבודתו על הפיגומים במבנה בשיפוצים (תמ"א 38). צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי האירוע".

חובש רפואת חירום במד"א ברוך הרשקוביץ סיפר: "כשהגענו לאתר בניה ראינו את הפועל שוכב מחוסר הכרה על הפיגום לאחר שהתחשמל. מכיוון שהייתה סכנת התחשמלות נוספת לא ניתן היה להיכנס לאתר והדרכנו את הפועלים שהיו בסמוך אליו כיצד לבצע פעולות החייאה בסיסיות. מיד כשהורד החשמל ויכולנו לעלות רצנו עם הציוד הרפואי, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפועל היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

מחברת החשמל נמסר לתושבים באזור כי "בעקבות האירוע נוצרה תקלה בחשמל ברובע ג', יתכנו שיבושים באספקת החשמל בכתובת אשדוד, שד' עוזיהו והסביבה. הערכת זמן ראשונית לטיפול בתקלה עד 3 שעות. ככל שנדרש ניתן להתעדכן באתר האינטרנט ובישומון של החברה. בברכה, חברת החשמל".

צילום תמונה ראשית: איחוד הצלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך