שיא שלילי בהרצליה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נוצחה בהרצליה -  31:38.הספיגה הזו של 38 שערים היא שיא שלילי העונה. זה היה הפסדה הראשון בפלייאוף העליון.
הפסד כואב (צילומים : איתי אניג׳ר).
הפסד מאכזב מאוד לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד בהרצליה –  31:38.  זה היה הפסדה הראשון בבית העליון של הקבוצה. האדומים ירצו לשכוח את המשחק הזה במיוחד בפן ההגנתי עם ספיגה של 38 שערים, שהוא שיא שלילי עונתי.
בעוד אשדוד הגיעה מעודדת מניצחון על מכבי ראשל"צ, והרצליה פחות אחרי הפסד להפועל ראשל"צ – זכינו למשחק מפתיע מאוד היום. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון משמעותי – 5 שערים של המארחת. אשדוד ששמטה ניצחון במפגש הראשון בין הקבוצות במחזור ה-9 (31:31) רצתה לחזור במחצית השנייה, אבל פגשה הרצליה נחושה בהנהגתו של נמניה גודוויק וביכולת מצוינת בשער של שגיא בוניס. פרטים נוספים בהמשך. שופטים אלדד פלד ויוסי ימיני.
בשני מצפה לאשדוד עוד קרב צמרת חשוב מאוד מול רמה״ש בבית. באשדוד אמרו: "אנחנו סומכים על השחקנים האדומים שיגיעו נחושים רעבים ומלאי רצון להתאושש ולהשאיר את שתי הנקודות באשדוד".
הבקיעו לזכות אשדוד: רם טורקניץ ושחר לוין עם 6 שערים, לו אקסברוד ועומר גרא עם 5 שערים כ״א,עמרי קושמרו ויוסי ביטרמן עם שני שערים כ״א גאבור לאנגהנס, איתי סויסה, אור פרקש וולאדי קופמן עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך