במשך שעה ורבע הורידו מתנדבי איחוד הצלה אישה בת 92 עם רגל שבורה להתחסן

הקשישה גרה בקומה שלישית בבנין שעובר תמ"א ברובע ו', שני מתנדבי איחוד הצלה, רפאל עלימה ונוריאל אביטן הורידו אותה כשהם נושאים אותה. הכל בכדי להתחסן.
נוריאל אביטן מימין רפאל עלימה משמאל.

הימים הקשים של תקופת הקורונה, מביאים איתם גם מעשים טובים של אנשים. אחד מהם אירע היום, רביעי. כששני מתנדבי איחוד הצלה עשו מעשה שגרם אושר רב לאישה בת 92 שלא יצאה כבר כמה שנים מביתה.

הכל החל כששני מתנדבים של איחוד הצלה, רפאל עלימה ונוריאל אביטן, הגיעו לביתה של הקשישה בת ה-92 באזור ו' לקחת אותה באמבולנס להתחסן נגד נגיף הקורונה. כשהגיעו הם גילו כי היא גרה בקומה שלישית ללא מעלית בבניין שעובר תמ"א, ובנוסף הרגל שלה שבורה. השניים הבינו שיצטרכו לשאת אותה למטה. הם לא חשבו פעמיים ונשאו אותה על ידהם למטה. דבר שארך שעה ורבע.

. הקשישה, לא ידעה את נפשה מרוב שמחה. היא הודתה לשניים וסיפרה שכבר כמה שנים לא יצאה מביתה. נוריאל אביטן מספר: "כמה ברכות היא נתנה לנו, רק בשביל זה היה שווה להגיע. היא אמרה לנו ששלוש שנים היא לא יצאה מהבית. כמה היא שמחה לראות. אותנו, זה היה מדהים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך