"נזכרו לנצח". ניצחון ברבע האחרון למכבי אשדוד על אליצור יבנה

אחרי פתיחה לא טובה מול יבנה ופיגור דו ספרתי ברבע השלישי, ארתור רוזנפלד (14 נק', 7 אסיסטים) ורביב פיטשון במשחק ענק של 29 נק' החזירו את עופר רחימי למשחק. ברבע האחרון היתרון של האורחים גדל בדרך לניצחון נוסף 89:96
צילום: @אלעד עילאי
טוב שיש רבע אחרון. שוב מכבי אשדוד הפגינה הרבה אופי ושוב היא ניצחה בזכותה רבע האחרון בו קלעה הערב 29 נקודות.אשדוד רשמה ניצחון חשוב על אליצור יבנה 96:89.
שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מהוססת והלוח הראה 15:16 לביתיים לאחר הרבע השני. עם פתיחת הרבע השני קיבלנו כדורסל ברמה איכותית יותר ומכבי אשדוד קלעו 15 נקודות לאחר 4 דקות. מנגד, אליצור יבנה ופרנק האסל השיבו אש ועם שלשה של איגור סימין יבנה הוליכה 32:35. ארתור רוזנפלד ורביב פיטשון מנעו מהביתיים לברוח, אלא שטרבון יוז סגר את החצי הראשון ביתרון 41:48 לאליצור יבנה.
דוד מאשדוד לא מוותר.
עם פתיחת הרבע השלישי בילי מקשפרד עלה לשחק אחרי היעדרות של כשבועיים. אליצור יבנה לא התרגשה ומיד הגדילה את הפער ל-43:56. שוב פיטשון את רוזנפלד לקחו פיקוד וקלעו יחד 22 מ-23 הנקודות הבאות של מכבי אשדוד. דולב דראפיץ חתם את הרבע השלישי בשלשה שקבעה 67:71 למארחת. ברבע האחרון שוב מכבי אשדוד הפגינה אופי – נועם לייש קלע 5 נקודות ברצף והעביר את היתרון לקבוצתו. בהמשך, פיטשון שוב חגג בצבע ועם נקודות קלות של דולב דראפיץ האורחים ברחו ל-87:79, 4 דקות לסיום. מכאן אליצור יבנה איבדה את המומנטום ולא הצליחה להשיב אש וזה נגמר בהפסד נוסף מבחינתה.
הרבו למכבי אשדוד: רביב פיטשון (8/8 מהקו) 28 נק', דולב דראפיץ' 15 נק',ארתור רוזנפלד (7 אסיסטים) 14 נק', ג'ורדן כהן (5/5 מהשדה) 13 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך