להביט בביטחון מעבר למעקה הזכוכית

בואו נדבר רגע על מעקות זכוכית. אנחנו רואים אותם יותר ויותר בכל מקום שאליו נפנה – בצמוד אל הבריכה בבית מלון, במוסד לביטוח הלאומי ואפילו בבתים פרטיים.

מעקה זכוכית איכותי הוא מחיצה נוחה ואיכותית שנועדה לשמור על הבטיחות ולהפריד בינינו לבין מושאה ההפרדה. אז מדוע כדאי להתקין את מעקות הזכוכית ומה כל כך מיוחד בהם? בואו נראה.

כל הסיבות להתקין מעקות זכוכית בתוך מבנה

בונים בית חדש? מוסיפים מרפסת? אחד הדברים הראשונים שצריך לדאוג להם הוא מעקות זכוכית טובים ויציבים. קבלו את כל היתרונות של מעקות מופלאים אלה:

  1. מעקה לפי התקן.

מעקות הזכוכית עומדים בתקני בנייה, וכל מהנדס ישמח לאשר אותם בסיום גיבוש תכנית הבנייה שלכם. אמנם הזכוכית מתקשרת אצלנו לחומר שביר, אך הזכוכית שממנה מכינים את המעקה היא זכוכית מיוחדת, עמידה, חזקה ובלתי שבירה. כך שגם אם יפעילו משקל רב על המעקה, הוא בהחלט יעמוד בעומס.

  1. הזכוכית המבודדת.

הזכוכית היא חומר מבודד שאינו מוליך חשמל או חום. לפיכך, מעקה הזכוכית מגן על הנמצאים בקרבתו במקרה של תאונה בלתי צפויה כמו שריפה או התנתקות של חוט חשמלי.

  1. אסתטיקה ותחושת מרחב.

הביקוש למעקות זכוכית גבוה לא רק בגלל הבטיחון, אלא גם במגלל המראה הנקי שהם מעניקים. מעקה זכוכית שקוף מעניק את תחושת המרחב שכולנו מחפשים כאשר אנו עומדים על המרפסת או יורדים במדרגות הבית הפרטי מהקומה השנייה אל הראשונה. המעקות השקופים מעניקים תחושת מרחב, בייחוד כאשר אתם יושבים במרפסת ומתפעלים מהנוף שמסביבכם. מעבר לכך, מעקות זכוכית משתלבים להפליא עם כל עיצוב שתבחרו – עץ, אבן, מתכת ועוד.

מי מתקין לכם את מעקה הזכוכית?

התקנת מעקות זכוכית אינה עניין של מה בכך. לאחר שאתם מקבלים את האישורים הדרושים ממהנדס בניין, חשוב לפנות לחברה מקצועית המציעה שירותי התקנת מעקות. מומלץ לברר פרטים על החברה, לבדוק אם יש לה ניסיון בתחום ולבחון את תיק העבודות. ברגע שתראו את מעקות הזכוכית המיוחדים כשהם מותקנים באזורים אחרים, תוכלו להתרשם מהעבודה. ולבסוף, כדאי לבחון את אדיבות השירות. אחרי הכול, תצטרכו לעבוד עם החברה עד שהעבודה תושלם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך