חלקת אלוהים של ליאור נרקיס ואופיר כהן, וההישג האדיר של איה כורם

ליאור נרקיס הוציא הבוקר (ג') סינגל חדש כחלק מהפרוייקט המסקרן "השיר של אופיר" של המפיק המוזיקלי והיוצר אופיר כהן. גם זוכת דה וויס, עמית שאולי הוציאה סינגל חדש "לתפוס אותי" וההישג הבינלאומי של איה כורם. כל מה שחם במוזיקה
הסינגל הראשון בפרוייקט המסקרן "השיר של אופיר" (צילום: רן יחזקאל)

ליאור נרקיס ואופיר כהן משתפים פעולה

הסינגל הראשון של הפרוייקט המוזיקלי החדש "השיר של אופיר" יצא הבוקר (ג'). השיר "חלקת אלוהים" שכתב אופיר כהן וגם הלחין אותו יחד עם ליאור נרקיס ואלון פרץ,  הוא בלדה מרגשת המתארת את חלקת האלוהים, שגרת היום יום עם המשפחה והילדים.  אישתו של נרקיס, ספיר ושלושת ילדיו: אליה, דיוויד ותהל כיכבו בקליפ שיצא בבימויו של חיים צינוביץ'.

הפרוייקט "השיר של אופיר" יצא באופן רשמי לדרך לאחר שאופיר כהן שנחשב ליוצר מוערך בתחום ואחראי לאינספור להיטים ושיתופי פעולה עם אומנים מהשורה הראשונה כמו אייל גולן, חיים משה, איתי לוי, עדן בן זקן, שרית חדד ועוד, ישב בבית והיה בפרץ של יצירה.

היוצר, אופיר כהן סיפר על השיתוף פעולה: "ליאור הוא זמר ענק. הקול שלו במשך שנים חורך את הרחבות עם להיטי ענק. בשיר הזה הוא מביא מעצמו משהו אחר ומגיש אותו בעוצמה מדויקת. אני גאה מאוד בפרויקט הזה ומחכה שתשמעו את כל ההפתעות הגדולות שבדרך".

בפרויקט "השיר של אופיר" ייקחו חלק אמנים רבים, ביניהם: ישי לוי, אייל גולן, חיים משה, ניב דמירל ועוד שמות מפתיעים שייחשפו במהלך הקמפיין.

לצפייה בקליפ לחצו כאן

סינגל בכורה לזוכת דה וויס

עמית שאולי מי שזכורה לנו מתוכנית הריאליטי "דה וויס" הוציאה הבוקר סינגל וקליפ בכורה שנקרא "לתפוס אותי". הסינגל יצא לאחר שנה שלמה של עבודה באולפנים ותהליך של חיפוש דרכה המוזיקלית של שאולי ודגש על השפה העברית שכן במהלך כל התוכנית שאולי נהגה לשיר בלועזית.  את השיר כתב והלחין היוצר המוכשר גיל ויין שכתב גם את הלהיטים "אל תשאלי", "צבעים" ו"ככה לומדים להעריך".

סינגל בכורה לעמית שאולי (צילום: זהבית לגאלי)

עמית שאולי שיתפה את תהליך העבודה שלה על סינגל הבכורה: "בתהליך היצירה של השיר הזה הבנתי שלפעמים כדי ליצור משהו ששלמים איתו צריך להשקיע לא מעט זמן ולהיות סבלניים. היום, אחרי שהגענו לתוצאה הסופית אני יודעת שהיה שווה לחכות ואני שמחה וגאה בשיר ובמסר שלו. לפעמים באהבה מבחוץ הכול נראה ורוד ויפה, אבל זה לא משקף את מה שמרגישים מבפנים, את הכאב והפחד. "לתפוס אותי" מדבר על יחסים שסוגרים וחונקים מכל כיוון, על ההכרה במצב ועל הרצון חסר האמונה לשנות את הקיים. בקליפ שמלווה אותו בחרתי לקחת צעד נוסף ולהראות דרך דימוי אפל וחזק איזשהו כוח ויכולת להשתחרר."

לצפייה בקליפ לחצו כאן

הישג בינלאומי מטורף לאיה כורם

אחרי שביום ראשון הוציאה את הסינגל "חורף" ורגע לפני שהיא מוציאה את האלבום השישי שלה, איה כורם התבשרה כי אלבומיה "הלב הזה משומש" שיצא בשנת 2015 ויצא השנה מחדש בצרפת נכנס למצעד המוזיקה המרכזי הנחשב של אייטיונס בצרפת. כעת, כורם נמצאת במגעים עם גופים שונים במטרה לממש את ההצלחה בצרפת ולתרגם אותה להופעה.

המצעד הצרפתי של אייטיונס (צילום מסך)

האלבום "הלב הזה משומש" נמצא במקום ה-21 במצעד ומיד אחריו במקום ה-22 ממוקם האלבום השני שלה "לאלף את הסוסים" שיצא בשנת 2013 במצעד הפופ של אייטיונס צרפת לצד אומני ענק בינלאומיים כמו דואה ליפה, אד שירן ועוד.

איה כורם סיפרה על ההישג: "זו כמובן הפתעה מדהימה. אלה אלבומים שרק הקהל שהולך איתי שנים מכיר וכמה משמח לגלות פתאום שאוהבים אותם גם בצרפת".

להאזנה לסינגל "חורף" שיצא ביום ראשון לחצו כאן

כורם: "הפתעה מדהימה" (צילום: אוהד רומנו)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך