ליברמן באשדוד: "זו ישיבה שמסיתה נגד מדינת ישראל, הציונות, חיילי צה"ל ושירות בצה"ל"

התייחס לישיבת גרודנא, בה אתמול פרצו מהומות. יו"ר ישראל ביתנו הוסיף: "אני לא מבין למה עד עכשיו לא הוציאו צו סגירה לפורעי החוק כאן". מהישיבה הגיבו: "ליברמן מנסה לבוא ולקושש קולות על הגב שלנו".

אביגודר ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו הגיע היום, שלישי, לאשדוד בעקבות המהומות שפרצו אתמול באזור ג' בישיבת גרודנא.

ליברמן : "אני רוצה להתחיל בתודה לכוחות הביטחון והמשטרה על כל המאמץ. אני מבין שהתארגנות הייתה מאוד לא פשוטה. בתפקידי השונים סיירתי לאורך הגבול הצפוני וברצועת עזה, מעולם לא ראיתי אבטחה כזו סביבי כמו עכשיו בסמיכות לישיבת גרודנא שבאשדוד.  אני לא מבין למה עד עכשיו לא הוציאו צו סגירה לפורעי החוק כאן. הרי מה שראינו כאן אתמול זו הפרה בוטה של החלטות ותקנות הממשלה, ראינו כאן אתמול הפעלת אלימות ברוטלית נגד שוטרים ששלושה מהם נזקקו לטיפול רפואי.  מאות תלמידי ישיבה לקחו חלק באותה מהומה ואלימות אתמול. וכלום- כרגע הישיבה פתוחה. אתמול נתנו להם קנס, הם לא שילמו את הקנס ואף אחד לא מוכן לשלם את הקנס, ואם ישלמו יחזירו להם את הכסף. אנחנו כאן מדברים על ישיבה שמסיתה נגד מדינת ישראל, נגד הציונות, נגד חיילי צה"ל ונגד שירות בצה"ל. זה אותם אנשים שמפעילים אלימות נגד אותם צעירים חרדים שמתגייסים לצבא. אגב, בינם לבין היהדות אין שום קשר, כל מה שהם עושים זה עבודה זרה, בניגוד למסורת ישראל, בניגוד לכל הערכים היהודים.

המהומות אתמול.

ליברמן הוסיף כי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נשען על הקואלציה החרדית שלו וסניה כצנלסון סגן ראש העיר, האיש של ליברמן בעיר, לא יכול לעשות דבר בעניין.

בהנהלת הישיבה נאסר על בחורי הישיבה להתקרב לאזור בו נאם ליברמן. מהנהלת הישיבה נמסר: "ליברמן מנסה לבוא ולקושש קולות על הגב שלנו, אנחנו לא ניתן לו את התענוג הזה, האיש הזה לא לרמה שלנו, על כך בישיבה הודיעו כי נאסר על הבחורים להתקרב לאזור ההצהרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך