"מחוסנים". למרות "נעדרי הקורונה" מ.ס אשדוד גברה על הפועל ת"א

לא פחות מ-10 שחקנים חסרו בסגל מ.ס אשדוד במשחק בחמישי מול הפועל ת"א, כי נדבקו בקורונה. אבל הקבוצה הוכיחה כי השנה היא "מחוסנת" גם מזה, והבהירה למה היא בצמרת עם ניצחון 1:2 על ת"א. אשדוד במקום השלישי. משהו חיובי ולטובה....
באיו כובש (צילומים: טל אקוקה).

ניידת הבדיקה עצרה מול איצטדיון הי"א כשהגיעה לפני כמה ימים בכדי לבדוק את שחקני מ.ס אשדוד. מהבדיקה הזו יצאו עשרה שחקנים שנדבקו בקורונה. המאמן רן בן שמעון היה צריך בחמישי להסתדר עם סגל פחות עשר מול הפועל ת"א האחרונה בטבלה. למרות כל זאת, מ.ס אשדוד ניצחה 1:2 ועלתה למקום השלישי….שזה משהו חיובי…אבל לטובה הפעם. העונה נראה כי זו קבוצה "מחוסנת".

הפועל ת"א הדימה את כולם אחרי 4 דקות בלבד. כדור שהגנת אשדוד הייתה חייבת להרחיק, הגיע לבסוף לדאוידה מהפועל ת"א שהגביה לגיל יצחק והאחרון נגח פנימה0:1 מפתיע. אשדוד חזרה מהר מאוד למשחק. שגיב יחזקאל (13) עשה סיבוב נהדר על המגן שלו רז שלמה, ובישל בכדור נהדר לפאהד באיו שכבש את השייויון מקרוב.

הסתדר למרות חיסרון השחקנים. בן שמעון.

הפועל ת"א הוכיחה שצריך לקחת אותה בחשבון במשחק הזה. היא כבשה שער בדקה ה-17 שוב בנגיחה. הפעם למזלה של אשדוד זה היה בנבדל שנפסל על ידי השופט עידן לייבה. אשדוד מצידה הגיבה שוב מהר עם החמצה (19) שהייתה חייבת להיות שער של באיו, שהחמיץ מ-7 מטרים. צ'בטקוביץ' הוסיף החמצה (40) עם נגיחה חזקה למשקוף, אבל דקה לסיום המחצית זה נכנס. עומרי בן הרוש הציא רוחב מצוין, וגורדנה בעט פעם אחת, הכדור חזר אליו, והוא דחק פנימה 1:2. מהפך.

הפועל ת"א נהנתה במחצית הזו מהעובדה שלקח לאשדוד להיכנס למשחק בגלל שלא שיחקה כמעט שבועיים, אבל כשהיא נכנסה, היה הרבה מזל לת"א שזה נגמר רק ב-1:2

יחזקאל בדרך לבשל לבאיו.

חמודי כנעאן ניסה את כוחות מחוץ לרחבה (62, הכדור עבר ליד הקורה של הפועל ת"א. אשדוד עלתה למחצית השנייה להכריע את המשחק. יחזקאל (72) קיבל כדור מבריהון והבעיטה שלו נעצרה על ידי שטקוס.

אבל הסתבר בסוף כי המחצית השנייה התאפיינה יותר בהחזקת כדור ולא במצבים ליד השער. מ.ס אשדוד הצליחה פחות מהמחצית הראשונה להגיע ליד השער של ת"א. ת"א לעומת זאת לא הגיעה בכלל. זה הספיק לניצחון חשוב 1:2 על הפועל ת"א והקורונה..והכי חשוב… למקום שלישי בליגה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, ברדע, צ'בטקוביץ', בן הרוש, הרוש (חסון, 73), גורדנה, אזולאי, כנעאן (בריהון, 73), יחזקאל (דהן, 86), באיו (אבו עקל, 80).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך