קשיש מאשדוד שאיבד את תיקו ובו גם כל קצבת הזקנה שלו, זקוק לעזרה.

המדובר בקשיש בן 83 ששכח את התיק עם התרופות וכמעט כל קצבת הזקנה שלו באוטובוס של חברת אפיקים שנסע מאזור ט׳ לכיוון הסיטי באשדוד. למעוניינים לעזור: 0543323528
איש זקן שיושב בפארק באשדוד
אילוסטרציה.
אירוע מצער אירע לקשיש בן 83 מאשדוד. בנסיעה הבוקר באוטובוס של חברת אפיקים מאזור ט' לכיוון הסיטי, הוא איבד את תיקו. העניין הוא שכל קצבתו כמעט כ-5000 שקלים הייתה בתיק, כמו גם פריטים אישיים אחרים ותרופות, והוא נותר ללא כסף לעבור את החודש.
נכדתו כתבה את הפוסט הבא: "היי לכולם סבא שלי אדם נכה בן 83 משך היום מהבנק את קיצבת הנכות שלו ועלה לאוטובוס קו 8 של חברת אפיקים מאזור ט׳ לכיוון הסיטי באשדוד. הוא שכח את התיק באוטובוס תיק קטן שחור עם מזומנים, רשימת ניפוק תרופות, ופנקסי שקים. אם מישהו מצא את התיק השחור אשמח אם תפנו אותו אלי, תבורכו מפי עליון. הודעתי לחברת אפיקים ולא נמצא, אולי מכאן תבוא העזרה. גם שיתוף יתקבל בברכה תודה".
למעוניינים לעזור פרסמה הנכדה את פרטי חשבונו: בנק אוצר החייל, סניף 355, מספר חשבון – 275163 על שם אמר ניסים. כמו כן ניתן לעזור גם בטלפון: 0543323528.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך