בגיל 73 פלוס אריה וולף הוא שופט הכדורגל הוותיק ביותר בישראל – צפו

וולף שמשמש כשופט משנת 76, ממשיך בגיל 73 וחודש לשפוט במשחקי ילדים. בשבת הוא שפט את משחק הגביע בין ילדי מודיעין מול טירת הכרמל/חיפה. וולף: "יש לי ניסיון רב של למעלה מ-40 שנות שיפוט, כמו כן כמשקיף בינלאומי עם כ-268 משחקים באירופה - צפו
אריה וולף בשבת האחרונה.

הוא נולד בתאריך 22.10.47, אבל הוא נולד כנראה לשפוט. בגיל 73 ועשרה חודשים ממשיך שופט הכדורגל אריה וולף לרוץ במגרש כמו לפני עשרות שנים ולשפוט. וולף הוא השופט הוותיק ביותר בישראל, אולי בעולם.

לא תולה את המשרוקית. וולף.

אריה וולף שמשנת 76 הוא שופט כדורגל בליגות הבכירות, היה במשך השנים מבקר שופטים ומשקיף בינלאומי. "אין כמעט איצטדיון בעולם בו לא הייתי", מגלה וולף. בשבת הוא שפט משחק צנוע יותר בליגת הילדים במשחק הגביע בין מודיעין לבין מכבי טירת הכרמל/חיפה. הוא כבר מחכה לשבוע הבא: "יש לי כבר בשבוע הבא משחק בליגת הנערות", וכמו שזה נראה אין לו כוונה כרגע לתלות את המשרוקית….

 

 

 

 

אין כמעט איצטדיון בעולם בו לא היה בתפקיד.

וולף: "יש לי ניסיון רב של למעלה מ-40 שנות שיפוט, כמו כן כמשקיף בינלאומי עם כ-268 משחקים באירופה.  בנוסף אני תורם רבות לקידום שופטים צעירים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך