מ.ס אשדוד ניצחה 1:3 את הפועל ת"א במשחק אימון

בגלל הפגרה בליגה ערכו שתי הקבוצות משחק אימון. לאשדוד כבשו: מוחמד כנעאן, דין דוד ואדג'י הייפורד. לת"א אופק עובדיה. עומרי בן הרוש פתח בהרכב. בן שמעון: "אימון מצויין לחברה שהיינו צריכים לתת להם דקות משחק, ולאלו שאנחנו צריכים אותם שבוע הבא חדים".
איפה הכדור? (צילומים: טל אקוקה)

אומנם משחק אימון, אבל תמיד טוב לנצח. מ.ס אשדוד ניצחה היום, שישי את הפועל ת"א במשחק אימון 1:3. בשבת אין מחזור ליגה, בגלל הפגרה, ולכן נערך האימון. לאשדוד זו הייתה גם אפשרות לתת לעומרי בן הרוש, המגן החדש, לקבל דקות משחק, מאחר ועד כה לא שותף במשחקי קהבוצה מאז חתם.

אשדוד הייתה ראשונה לכבוש. כבר כעבור 14 דקות העלה מוחמד כנעאן את אשדוד ל-0:1 מבישול של שגיב יחזקאל. דין דוד קבע את תוצאת המחצית (40) הפעם מבישול של שלומי אזולאי -0:2 לאשדוד.

בן הרוש. דקות חשובות.

הפועל ת"א חזרה למשחק עם שער מצמק בדקה ה-68 של אופק עובדיה. אבל אשדוד הייתה זו שקבעה את התוצאה בשער של אדג'י הייפורד, 9 דקות לסיום. הפועל ת"א 1 אשדוד 3. שפט אלי חכמון.

המאמן רן בן שמעון אמר בסיום: "אימון מצויין לחברה שהיינו צריכים לתת להם דקות משחק, אימון עוד יותר מצויין לאלו שאנחנו צריכים אותם שבוע הבא חדים. החבר'ה האלו מאוד רציניים, הם הוכיחו את זה עוד הפעם. בכל יום מחדש אנחנו צריכים לאתחל את האנרגיות שלנו וזה כיף לראות שזה קורה".

מ.ס אשדוד: ג'ראפי (שושן, 46), סזנו (בן זקן, 46), צבטקוביץ', בן הרוש (חכמון, 74), קמהאני (חסון, 63), בגאיוקו (אבו עקל, 46), גורדנה (טוריאל, 63),  אזולאי (הייפורד, 68), כנעאן (בילו, 46), דוד (בריהון, 46), יחזקאל (דהן, 40).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך