ניצחון בפוקס(מן)

השופט דוד פוקסמן אישר בעזרת ה-VAR, במצב של אפס אפס, פנדל מאוד גבולי למכבי חיפה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. שער שהפך לשער היתרון של חיפה בדרך לניצחון 1:2. מחצית שנייה מעולה לאשדוד.
פוקסמן צופה. הפעם לא ב-VAR

איצטדיון סמי עופר האיר הרבה מאוד פעמים פנים למ.ס אשדוד. בקבוצה קיוו שזה יימשך גם הפעם מול מכבי חיפה. רק התקווה הזו  לא לקחה בחשבון את ההחלטה של שופט המשחק דוד פוקסמן. פוקסמן אישר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה,  אחרי שבדק כמה פעמים ב-VAR, פנדל לא ודאי, שעזר לחיפה לעלות ליתרון בדקה קריטית ומשם לניצחון 1:2 בסיום, עם מחצית שנייה מצוינת של אשדוד שבה היא הייתה שווה נקודה. מה שנקרא ניצחון בפוקס. או נכון יותר בפוקס (מן).

אשדוד פתחה את המשחק שלושה בלמים בהגנה. במקומו של נאנד צבטקוביץ' שהורחק מול נתניה שיחקו ניר ברדע וגיל כהן ליד טימותי אוואני.המטרה למנוע מחיפה מצבים קלים ליד השער של אשדוד.

כבר בדקה הראשונה הגיעה מכבי חיפה למצב מסוכן ליד השער של אשדוד כשרוקאביצה בעט חלש ממצב טוב לידיים של רועי משפתי שוער אשדוד. בדקה ה-20 חזיזה מחיפה שלח כדר חכם מעל משפתי ליד הקורה של אשדוד. אשדוד התעסקה בהגנה במחצית הזו, וקיוותה למתפרצת שתביא לתוצאה.

וזה כמעט קרה. 5 דקות לסיום באגיוקו שלח כדור מצוין לבאיו שהגיע אל מול שוער מכבי חיפה גלזר. גלזר יצא והקדים את באיו ומנע שער לאשדוד. ואז הגיע פוקסמן.

השופט פוקסמן נקרא ל-VAR ובמשך 5 דקות התלבט האם באגיוקו נתן מכה במרפק לסאן מנחם. הלך וחזר מה-VAR, התלבט לא היה סגור על עצמו ולבסוף החליט על פנדל לטובת מכבי חיפה. רוקאביצה בתוספת הזמן כבש 0:1 לחיפה. "בישול" פוקסמן.

ברדע מול לביא. (באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)

אשדד פתחה את המחצית השנייה (שבה התברר בסיום ששלטה באופן  כמעט מוחלט)  בלחץ על שער חיפה. היא הייתה חייבת שער. המאמן רן בן שמעון ראה את המגמה והכניס פנימה את שגיב יחזקאל ושלומי אזולאי. בן שמעון ויתר על בלם (גיל כהן) ועבר להרכב התקפי. זה נראה טוב. בדקה ה-61 גורדנה בכדור מצוין מ-16 מטר לערך, לא היה רחוק מהרשת.

וכמו תמיד מי שלא כובש, סופג. מכבי חיפה בהתקפה הכמעט היחידה במחצית עד כה, הצליחה לכבוש. שרי בעט כדור חזק שפגע ברגל של ניר ברדע, הטעתה את משפתי וחדרה פנימה 0:2 אשדוד. אבל אשדוד אחרי 7 דקות כבשה שער שהגיע לה, במחצית טובה מאוד שלה. טום בן זקן הגביה כדור מצוין לרחבה ושגיב יחזקאל, שחזר מפציעה נגח פנימה זה רק 1:2. יחזקאל (74) היה בדרך לשני שלו ולשיוויון. יחזקאל בכדור מדהים ראה כבר את הרשת וגלזר (המצטיין של חיפה במחצית השנייה, וזה אומר הכל) שוער חיפה בזינוק מדהים מנע שער ודאי!

בן שמעון הלך על כל הקופה. עוד חילוף כפול אחרי השער המצמק של אשדוד. יעקב בריהון ועוז בילו נכנסו למשחק, עוד שני שחקנים עם אוריינצטיה התקפית. הכל בכדי להשיג את הנקודה שהגיעה לאשדוד, בוודאי במחצית הזו. אבל אשדוד הייתה רק קרובה מאוד (וגם חיפה במתפרצות כי אשדוד התעסקה רק בהתקפה), כי גלזר עצר במו ידיו לפחות שני שערים. בסיום חיפה 2 אשדוד 1. פוקס (מן) כבר אמרנו?

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן, ברדע, אוואני, ג. כהן (אזולאי, 60), קמהאני, אבו עקל (כנעאן, 25, בריהון 76), בגאיוקו (בילו, 76), גורדנה, דוד, באיו (יחזקאל, 60).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך