ראש העיר מבשר על חזרת כיתות א-ד לספסל הלימודים

כיתות א-ד באשדוד חוזרות לספסל הלימודים במתכונת 5 ימי לימוד בשבוע. בהודעת ראש העיר הוא סיפר כי "הסיר חסמים תקציביים" ואיחל הצלחה לתלמידים
צפו בגלרייה: עשרות אלפי תלמידי העיר אשדוד פותחים את שנת הלימודים

כיתות א-ד חוזרות ללמוד. בהודעה שהוציא ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הוא בישר על החזרה וכתב: "באשדוד מחזירים את כיתות א׳-ד׳ ל-5 ימי למידה בבתי הספר ובצהרונים!

אני שמח לבשר כי בתום מלאכת שיבוץ מורכבת, בשיתוף פעולה מלא של מנהלים, מורים, וצותי העובדים בבתי הספר, אנו מצליחים להשיב את תלמידי כיתות א'-ד' ל-5 ימי למידה, תוך עמידה בהנחיות משרדי הבריאות והחינוך, בכל בתי הספר היסודיים בעיר, ללא יוצא מן הכלל.

לשם כך, הסרתי חסמים תקציביים, לצורך ביצוע ההתאמות הנדרשות ולגיוס כח עזר נוסף להוראה, תוך ניצול מיטבי של כל מרחב אפשרי בבית הספר או במוסדות סמוכים.

יתרה מכך, כדי לאפשר רצף למידה מסיום יום הלימודים, יוקדמו הצהרונים לשעה 13:00, אך ימשיכו לפעול כרגיל עד השעה 17:00, כדי לאפשר להורים מקסימום שגרת עבודה.

כל מנהל/ת יעביר להורים מתווה מסודר של מערכת הלימודים, ואני מבקש גם בשמכם להודות אישית לראש מנהל החינוך אריה מימון וצוות המינהל , אשר יחד עם מנהלי בתי הספר, המורים וצוותי העובדים, עמלו ביומיים האחרונים לאפשר חזרה מיטבית ובטוחה של התלמידים לבתי הספר.

בהצלחה ובריאות לכולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך