תתפללו!!

זה טור פוליטי האמא של הפוליטי. למי שיש בעיה, אז שידפדף הלאה. הטור הזה מדבר על כך שהבחירות החשובות ביותר שהיו לישראל בשנים האחרונות ייערכו ב-3 בנובמבר.....בארה"ב. אחריהן נדע אם צפויות לנו ארבע שנים טובות...או ארבע שנים של צרות. שהטוב (טראמפ) ינצח.

מותר כבר להתכנס מעל 20 איש בבית כנסת? מותר נכון? אז  יענו יש כבר מניין. אז תעשו טובה, תקדישו תפילה או שתיים או יותר לכבוד האיש הזה. מגיע לו. זה בסופו של יום לטובתנו. אז בבקשה תתפללו ואם חסר מניין אני בא. העיקר שיזכה. יזכה תרתי משמע. לפני שתמשיכו אני מזהיר זה טור פוליטי עם ארומה ימנית. מה זה ארומה. טור ימני. מי שזה כבד עליו, שידפדף למודעה הבאה…בטח יש שם המלצה לאוכל טוב….הטור הזה עוד עלול לקלקל לחלק מכם את התיאבון…וטוב שכך.

תתפללו עבור האיש הזה. מה לא הבנתם מה? האיש הזה הוא דונאלד (אני ישראלי) טראמפ, יש מי (אני) שמכנה אותו דונאלד (המשיח) טראמפ. הנשיא הכי אוהד שהיה לישראל. לא אולי, אלא הכי אוהד, בוודאי אחרי ההוא שהוא החליף, איך קוראים לו זה שאהד את איראן יותר מאתנו, נו לא זוכר את שמו, ברק משהו. כנראה ההיסטוריה זרקה אותו לפח הזבל שלה. הלו תצטרפו אתם לתפילה גם, כי ב-3.11 יש באת הבחירות הכי חשובות לישראל בשנים האחרונות, בעשור האחרון…והן בארה"ב.

תתפללו, כי ב-3.11 יתמודדו הנשיא המכהן דונאלד (אני אוהב את ישראל) טראמפ הרפובליקני (שזה הימין האמריקאי) מול ג'ו ביידן הדמוקרט (שזה השמאל האמריקאי). בכדי לעשות את זה קצר עבורכם, הימין האמריקאי תמיד עמד לצד ישראל, או לפחות עמד יותר לצידה מהשמאל האמריקאי. במיוחד הוא, דונאלד (אני ציוני) טראמפ. טרמאפ חייב להמשיך לכהן עוד 4 שנים. זה טוב לנו. טוב מאוד אפילו.

תתפללו, כי זה האיש שמונע מאיראן פצצה אטומית, עם מיליון ואחד הגבלות עליה. תתפללו כי זה האיש שהבטיח והעביר את השגרירות האמריקאית חזרה לירושלים אחרי שנים רבות וקיים. תתפללו כי זה האיש שקבע כי ירושלים מבחינת ארה"ב היא בירת ישראל ונתן לאירופה לדבר לכותל…, תתפללו כי האיש הזה קבע כי רמת הגולן מבחינתו היא שטח ישראל אחרי כמעט 53 שנה שארה"ב הכחישה את זה. תתפללו כי האיש הזה לא מונע בנייה בשטחים. תתפללו, כי אם השני יחליף אותו, ביידן, אז הכל ישתנה. זה לא יהיה ביידן זה יהיה ביידה…(ומי שצריך פירוש זו בעיה שלו)…..

תתפללו, כי דונאלד (ירושלים בירת העם היהודי לנצח נצחים) טראמפ לא נמצא כרגע לפחות במצב טוב. ביידן על פי השקרים, וזו לא טעות, זו המילה האמתית לסקרים, מוביל על פני טראמפ, אם כי גם הילרי קלינטון הובילה בשקרים על טרמאפ לפני 4 שנים ומה היה הסוף אנחנו יודעים. העם האמריקאי כמו פה, מתוסכל מהקורונה וזה בא לידי ביטוי נגד השלטון. לא נראה לי שימצאו חיסון או תרופה לקורונה עד הבחירות ב-3.11, אז קצת תפילה לא תזיק.

תתפללו, כי היהודים בארה"ב תתפלאו לא מצביעים לפי האינטרסים של ישראל, אלא לפי האינטרסים שלהם, וזה די ברור. מה שלא ברור זה שרוב יהודי ארה"ב מצביעים עבור השמאל האמריקאי (כי הוא בעד מיעוטים, כמו היהודים). כאילו זה ברור שהם יצביעו עבור ביידן, אבל בכל זאת, ישראל, מדינת היהודים, חס ושלום אולי יום אחד הם יצטרכו (כי אנחנו תעודת ביטוח לכל היהודים בעולם), אז תתפללו שחלק כגדול מהם יבחר עבור דונאלד שלנו.

תתפללו כי כמו בארה"ב גם בישראל משום מה בתקשורת הישראלית מחזיקים אצבעות לכישלונו. לא ברור לי למה, אולי בגלל הרצון להלקאה עצמית, אולי סתם שנאה לימין באשר הוא, אולי סתם מחוסר ידע. נשבע לכם לפעמים אני רואה את האש בעיניים אצל הפרשנים שלנו שמדברים עד כמה טראמפ הוא נשיא גרוע, למרות שדונאלד (אל אל ישראל) טראמפ הוא הכי טוב לנו. אגב גם להם. טוב הם גם נגד ביבי והוא הכי טוב לנו…

תתפללו בבקשה. תיכנסו לבית הכנסת הקרוב למקום מגוריכם, על הדרך תעשו גם איזו תרומה קטנה ותבקשו ברכה לכבוד הנשיא דונאלד (אם אפסיד גם ישראל תפסיד) טראמפ. לא יודע אם העם האמריקאי רוצה אותו לעוד 4 שנים, אבל אנחנו לא רוצים…אנחנו חייבים!!

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך