מכבי אשדוד החליטה לא להוציא אף שחקן לחל"ת

בקבוצת הכדורסל של אשדוד שמו להם למטרה לחזור לליגת העל. בעוד קבוצות אחרות בלאומית הוציאו שחקנים או חלק מהשחקנים לחל"ת או לא הביאו את הזרים עדיין, באשדוד החליטו לא לפגוע בהכנות. אפילו שי לחג נתנו לשחקנים... החל מהשבוע הם גם חזרו לאימונים, למרות שעדיין אין תאריך יעד לפתיחת העונה. המאמן עופר רחימי לשחקנים: "עושים פה הכל בכדי שתחזרו לליגת העל".
ארמונד אסולין יו"ר מכבי אשדוד.

בקבוצת הכדורסל של מכיב אשדוד סימנו מטרה – חזרה לליגת העל ושום נגיף קורונה לא יעצור אותה בדרך לשם. עובדה. אשדוד הייתה הקבוצה אולי היחידה בליגה הלאומית שלא שינתה דבר בעקבות הפסקת הפעילות. היא לא הוציאה שחקן לחל"ת, לא קיצצה בשכר ולא  עיכבה את הגעת הזרים. כל השחקנים הגיעו לארץ כבר מזמן ולמרות שהפעילות הופסקה, הם המשיכו לקבל את אותו היחס מהקבוצה, כולל כל מה שקשור לשכרם על פי החוזה שלהם.

השבוע קיבלה מכבי אשדוד כמו כל הליגה הלאומית אישור לחזור לאימונים. ההחלטה התקבלה בשמחה מאופקת. אומנם חשוב היה לחזור להתאמן אבל, למשחקים עדיין אין אישור לחזור, כולל משחקי אימון וזה מפריע מאוד לקבוצה וחסר לשחקנים. במכבי אשדוד החליטו להישאר גם בליגת ה'שלוש על שלוש', אליה היא נרשמה, לכל מקרה שאם שוב תופסק הפעילות, היא תימשך אצלם בגלל הליגה הזו. היו"ר ארמונד אסולין הורה לא לבטל את הרישום למרות החזרה לאימונים.

אפילו שי לחג קיבלו במכבי אשדוד.

בקבוצה אמרו לעיתון המגזין: "אצלנו הסגל מלא. כולם פה, בניגוד לכל מיני קבוצות בליגה הלאומית שהוציאו לחל"ת מלא, או חלקי. אצלנו כל השחקנים כולל הזרים כבר פה ונשארו פה. הכל בכדי לעמוד במטרה שלנו. המטרה להגיע חזרה לליגת העל. המשכורות שולמו הכל נמשך כרגיל. מכבי אשדוד תעשה הכל בכדי שבעונה הבאה היא תחזור למקומה הטבעי. ליגת העל". אגב לא רק שהמשכורות שולמו מסתבר כי גם שי לחג….חולק לשחקנים…

כמו שזה נראה השחקנים מעריכים את זה ומבינים שבימים אלו זה לא עניין של מה בכך. בשיחות ביניהם הם מדברים על מה שהקבוצה נותנת בליגה הלאומית, אולי התנאים הטובים ביותר בליגה הזו. גם מאמן הקבוצה עופר רחימי מבהיר בשיחות שלו עם שהשחקנים כי מה שהם מקבלים, אינו ברור מאליו. רחימי עצמו מרוצה מאוד ממה שקורה עד עתה בקבוצה לנוכח משבר הקורונה. הוא רואה התנהלות רגילה שלא מפרקת לו את הקבוצה. הוא אומר את זה בפה מלא גם לאנשי ההנהלה ומבהיר כי מבחינת הקשחקנים וגם מבחינתו, הקבוצה מקבלת את כל התנאים להצליח. רחימי אמר על פי מקורות בקבוצה לשחקנים: "עושים פה הכל בכדי שתחזור לליגת העל. אתם תצטרכו בתמורה לעשות את זה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך