ליגות הכדורגל יימשכו גם בזמן הסגר

אתם תהיו בסגר. הכדורגל לא. הלחץ של שר הספורט טרופר ויו"ר המנהלת כלפון עשה את שלו: פעילות הכדורגל הישראלי לא תיפסק, השחקנים ישהו בבידוד מלבד יציאה לאימונים ומשחקים.
אין סגר. מ.ס אשדוד

יש סגר? לא אם אתה שחקן כדורגל. הערב, שני, הוחלט כי ליגת הבורסה לניירות ערך ויתר הליגות ימשיכו לפעול. על פי המתווה, השחקנים יחזרו לשהייה בבידוד, ויוכלו לצאת רק לאימונים ומשחקים.

 שר הספורט חילי טרופר ויו”ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, הפעילו לחץ על משרד הבריאות ולבסוף והפעילות תימשך בהתאם למתווה. אנשי ההתאחדות לכדורגל יכולים לנשום לרווחה כי זה יאפשר לנבחרת ישראל לצאת למשחק הגורלי מול סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020.

ממשרד הספורט נמסר: “לאחר ששר התרבות והספורט, חילי טרופר, נאבק על המשך קיום הליגות גם בתקופת הסגר, סוכם עם משרד הבריאות כי הליגות ימשכו ברציפות, זאת תוך הקפדה על בידוד השחקנים לאורך תקופת הסגר, כך שיוכלו לצאת לאימונים ולמשחקים בלבד כמו בעונה הקודמת. כמו כן, יתאפשרו משחקים בינלאומיים במתווה המחמיר של המפעלים הבינלאומיים. ההסכמה תלויה באישור הממשלה במסגרת התקנות הכוללות שיובאו אליה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך