כדוריד: הפועל אשדוד בונה קבוצה חזקה לעונה הבאה

בהפועל אשדוד בכדוריד ממשיכים להתחזק ועובדים בכל המרץ כדי לבנות סגל שימשיך את ההצלחה של העונה הקודמת, וימנף את הקבוצה אל מקום 1-4 בטבלה

הנהלת הפועל אשדוד התחילה לעבוד לקראת העונה הבאה, וככל הנראה תמשיך את ההתקשורת עם השחקנים המובילים של העונה הקודמת: יותם טל, דדי פרץ, רועי ביטון, גיל כרמין וכמובן הסרבי שכבר הספיק לחתום השבוע טיאומיר דודר.
הקבוצה עובדת במלוא המרץ כדי להחתים את שוער הנבחרת אורן מאירוביץ, אך יש מחלוקת כספית בין שתי האגודות מכבי קריית מוצקין והפועל אשדוד.

במקביל, נודע כי בתחילת השבוע הוחתם ליאור קפלן, שוער מכבי ראשון לציון ונבחרת העתודה של ישראל, המתנשא לגובה 2.01 מ'. ליאור קפלן היה שותף להצלחת הקבוצה הצהובה מראשון בעונה שעברה, והחל מעונה הבאה יילבש את המדים האדומים של הפועל אשדוד.
לאחר שהזר הרוסי רומן איזיטולוב נפרד מהקבוצה, אחרי שנתיים בקבוצה, מחפשים לו מחליף שמאלי אשר ישחק בעמדת המקשר. בעונה הבאה ימשיכו 7 האשדודים המשלימים את סגל הקבוצה: קפטן הקבוצה נתנאל מלול, האחים ביטרמן ישראל ויוסי, אלעד טלקר, אור שפרן, עומרי קושמרו ואדיר כהן. כמו כן יצטרפו שחקני נוער.

המאמן וובה זייקמן, שימשיך באשדוד עונה שלישית, מרוצה מאוד מתהליך בניית הקבוצה, ומאמין שאשדוד עשויה להשתלב גם בעונה הבאה בצמרת הטבלה.

בקבוצה מבקשים לציין את ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מנכ"ל הרשות העירונית לספורט מיקי רוזנברג וסגנו בני חזקיה, על העזרה הכספית בשדרוג הקבוצה לעונה הבאה. כמו כן כמו בכל שנה בתקופת הקיץ הפועל אשדוד ממשיכה את המסורת מזה 15 שנה, ובתקופת הפגרה מתקיימות בחוף הים צמוד למסעדת אידי תחרויות של כדוריד חופים. מי שמוביל את הפעילות הוא מנכ"ל המועדון עופר קושמרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך