לא כולם שווים

משנה: בעוד ליגת העל והליגה לאומית חוזרות לפעילות כמו שצריך, הרי שלליגה א' מנסים בהתאחדות למצוא כל מיני פתרונות הזויים, כמו ליגה של 22 קבוצות שיחולקו ל-2 בתים של 9 קבוצות ועדיין לא ברור אם ומתי היא תפתח סופית. הליגה סוערת וכולם מאיימים כרגע לא לפתוח את העונה. לדעתי, בלי להיות פרופסור גרוטו, הקורונה לא מבדילה בין שחקן מליגה א' לליגת העל...בהתאחדות חושבים אחרת?
חכם סידי.

בעוד כולם בליגת העל והלאומית קונים סטים חדשים של בגדים עם ריח של חדש לעונה הקרובה, בליגות א' עד ג' עד לא מזמן לא יכלו בכלל להתקלח, בוודאי  להתאמן, בטח ובטח שלא יודעים מתי, איך ואם בכלל יישחקו. בלגן אתם אומרים? אתם עוד עדינים. האלף בית גימל של הבלגן

כמו שזה נראה כרגע יש מו"מ בין הצדדים על איך תראה הליגה. ההתאחדות מציעה הצעה שהיא על פניו נראית קצת איל נגיד, הזויה. כל ליגה מליגה א' ומטה תחולק ל-2 חלקים של 9 קבוצות (בליגה א' – מ.ס), שישחקו 16 משחקי בית וחוץ. איך יחולקו? לא ברור. אח"כ 2 הראשונות מכל 9 יעלו לפלייאוף עליון, הנקודות יימחקו (כן אתם קוראים נכון) וייערך פלייאוף של 6 משחקים. הראשונה תעלה השנייה תלך למבחנים מול ליגה לאומית. בפלייאוף תחתון יישחקו כל היתר. האחרונה תרד וזו שלפניה תלך למבחנים מול ליגה ב'. התבלבלתם פעם 2? ברור שהתבלבלתם. אני כותב את הדברים ולא מבין כמעט כלום בעצמי. אז תרגישו חופשי להתברבר.

תגידו לי שם בהתאחדות. אני יודע שזה לא פשוט לקבל החלטה, ויותר קל לבקר. וואלה יודע. אבל מה שונה שחקן בליגה א' ומטה, לשחקן בליגת העל או לאומית. למה  חיידק הקורונה רואה את השחקן בליגה א' ואומר  משהו בסגנון: "איזה כיף, אני מדביק אותו" ואת השחקן בליגה הלאומית או העל הוא אומר, שוב הערכה או הערכהחחחחח: "אסור לי פרופסור גרוטו לא מרשה". תגידו עד כמה חוסר הצדק לא עובד אצלכם? למה לא כולם שווים? בעצם קודם אגיד, לא כולם שווים. עכשיו למה? למה לא להשאיר את הליגה כמו שהייתה. אפילו את הנוער השארתם. מה פה קורה פה? אם תהיה בעיה אז היא תהיה רק בליגה א ומטה? למה לא יכולה להיות קבוצה בליגות על או לאומית ששחקן שלה ידבק? ברור שכן, וברור שיקרה. אז מה זה שונה. אומרים לנו שזה במספר המשחקים. וואלה באמת? אז בליגת העל והלאומית יש יותר משחיקם מליגות א ומטה. אז זה משהו אחר. אהה כסף. אז תגידו 'מאני מזומני'.

נכון. הסיבה היא כסף. כסף של טוטו, של שידורים. כסף. בואו נגיד את שם "התרופה" שמאפשרת לשחקנים בליגת העל והלאומית לשחק. ל"תרופה" הזו קוראים "אנטי קורונה" ואפשר למצוא אותה בצבעים שונים, עדיף ירוק בדולרים, בבנק הקרוב למקום מגוריכם. עצוב אבל נכון.

בינתיים אף אחד לא מקבל את המתווה של ההתאחדות, לא השחקנים, לא בעלי הקבוצות, לא המאמנים, אפילו לא האוהדים. אף אחד. כולם רוצים שוויון. כבר מאיימים בשביתה וכמו שזה נראה כרגע, ליגה א' לפחות בסכנה. בנינו הסכנה הגדולה היא בחוסר השוויון…ואני לא מתכוון בשערים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך