כ-120 איש בהפגנת המחאה באשדוד נגד התנהלות הממשלה

המחאה עברה בצורה שקטה. מעט מעל 100 מתושבי אשדוד מחו על התנהלות הממשלה בעת משבר הקורונה. המחאה הייתה בכניסה הדרומית לעיר והמשטרה איפשרה את קיומה. בשבוע הבא צפויה הפגנה נוספת.
ההפגנה ליד הביג.

מחאת "הדגלים השחורים", נגד התנהלות המשטרה בעת משבר הקורונה, עברה בשקט ללא עצורים או מעוכבים.

המשטרה איפשרה לכ-120 איש שהגיעו למחות על מצב, בעיקר הכלכלי במדינה, להפגין בכניסה הדרומית ליד "הביג", ואפילו עזרה לעצור את התנועה עבורם בכדי שיכולו לעבור.

הודו למשטרה על העזרה.

המארגנים כתבו בהזמנה לאירוע: "גם לאשדוד נמאס. נפגשים ביום שבת, בשעה 18:30 על גשר עד הלום בכניסה הדרומית באשדוד להפגין נגד השחיתות השלטונית. יש לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולהגיע עם מסכות!".

נורית טופז אחת המארגנות כתבה לאחר ההפגנה בדף הפייסבוק שלב: "מנותקים נמאסתם, נתראה גם בשבת הבאה ביציאה הדרומית אשדוד 18:30. תודה למשטרת אשדוד על ההקשבה והלווי המיוחד". ל'אשדוד אונליין' אמרה: :יצאנו לזעוק יחד 'מנותקים נמאסתם' נגד התנהלותה המנותקת והמושחתת של הממשלה, המתעלמת ממצוקה שלנו, נגיע בכל שבת עד שנחליף את אותם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך