קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד אלופת בטורניר 'מונדיאליטו'

גברה בגמר על הפועל ת"א משער של סהר רביבו דקה לסיום המשחק. בדרך לתואר השחקנים של אלי לוי, הדיחו בחצי הגמר את מכבי ת"א בתוצאה 1:2. קבוצת הנוער עלתה רק העונה חזרה לליגת העל. אלי לוי: "היינו עייפים מאוד אבל הלב הגדול של כולם ניצח".
אלופי ה'מונדיאליטו', שחקני הנוער של מ.ס אשדוד

זה נוער זה. קבוצת הנוער של מועדון ספורט אשדוד, שרק העונה חזרה לליגת העל, לאחר שירדה בעונה שעברה, היא אלופת טורניר 'מונדיאליטו', כשניצחה בגמר 0:1 את הפועל ת"א עם שער של דרמה דקה לסיום. בדרך למי ששכח היא הדיחה את מכבי ת"א בחצי הגמר בתוצאה 1:2.

דבר אחד בטוח, את השחקנים של אלי לוי יקחו ברצינות גדולה מאוד העונה, עוד לפני ובוודאי אחרי הטורניר הזה. בגמר אשדוד נתנה את הטון והפועל ת"א היא זו שרדפה בדרך כלל אחרי אשדוד. שער הסיום של סהר רביבו דקה לסיום הכריע את המשחק ואת הגמר. אשדוד אולי הייתה הפתעת הטורניר, אבל בסיומו אף אחד כבר לא מסתכל עליה ככזו, אלא כיריבה לא פשוטה בליגת העל לנוער.

אלי לוי המאמן סיכם: "היינו עייפים מאוד, אבל לב גדול של כולם השכיח את העייפות, וגם במשחק פחות טוב שלנו בטורניר אבל עם משמעת טקטית ולב ענק ניצח  ועשינו את זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך