מיהו מנעולן רכבים?

מנעולן רכבים הוא אחד מבעלי המקצוע שהיינו רוצים לוודא שהוא נמצא בחיוג המהיר שלנו, המצבים בהם נזדקק לו הם לרוב מצבים לא נעימים ואף לחוצים בהם ההגעה המהירה והמקצועיות של בעל המקצוע משחקים תפקיד משמעותי. מנעולן רכבים מוסמך המסופק על ידי חברת מנעולנות מקצועית ידאג להגיע במהירות לכל מקום ובכל שעה ולבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר.
צילום: CANVA

אך מיהו בעצם מנעולן רכבים מקצועי? וכמה יעלה השירות שלו? על שאלות אלו ועוד נענה במאמר הבא בכדי לסייע לכם בפעם הבאה שתזדקקו למנעולן רכבים

מיהו מנעולן רכבים מוסמך ומקצועי?

לכל הזמנת בעל מקצוע בכל תחום יש פרמטרים ניתנים לבדיקה הקובעים את רמת המקצועיות שלו, כשזה מגיע למנעולן רכבים יש כמה קריטריונים אותם צריך לבדוק:

פורץ מוסמך: לכל פורץ בין אם למנעולי דלתות או לרכבים צריכה להיות תעודת פורץ מוסמך, לכן מנעולן הרכבים אותו הזמנתם צריך לשאת עליו אישור שאכן הוא בעל תעודת פורץ מוסמך והוא מנוסה ולמד את המקצוע בצורה יסודית.

אישור מטעם המשטרה: לא הרבה יודעים זאת אבל פריצת רכבים או דלתות ללא אישור מטעם המשטרה נחשבת כעבירה על החוק, לכן יש צורך לוודא שמנעולן הרכבים אכן מחזיק את האישור המתאים מטעם משטרת ישראל.

ציוד מתאים: מנעולן רכבים מקצועי יגיע עם ארגז כלים הכולל את כל הציוד הדרוש לפריצת רכב, בכדי שיוכל לבצע את הפריצה ולתקן את התקלה ללא גרימת כל נזק לרכב.

ניסיון: מנעולן רכב המסופק על ידי חברת מנעולנות מקצועית יהיה בעל ניסיון בתחום ויכיר את כל הפעולות ושיטות הפריצה הקונבנציונליות בהן יש צורך להשתמש.

 

מתי נזדקק לשירותיו של מנעולן רכבים?

ישנם מקרים שונים בהם נזדקק לשירות מנעולן רכבים שיגיע במהירות ויבצע פריצה לרכב:

במקרה של איבוד מפתח: סיטואציה אפשרית לכל אחד ואחת, לכולנו קרה שאיבדנו משהו, במקרה של איבוד מפתח לרכב יש להזמין מנעולן רכבים שידאג לבצע החלפת מנעול לרכב ולשכפל מפתח חדש.

במקרה של פריצה: אם קרה ופרצו לכם לרכב סביר להניח שנזק נגרם לחור המנעול של הרכב, ובכלל כמקדם ביטחון יש צורך להחליף מנעול ברכב.

במקרה של ילד שנשכח ברכב: לצערנו הרב, בשנים האחרונות אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרים מהסוג הזה, במקרה כזה זמינותו של מנעולן הרכבים יכולה להיות עניין של חיים או מוות. מנעולן רכבים מקצועי יגיע במהירות לכל קריאה ויבצע את החילוץ.

 

לפי מה נקבע מחיר השירות של מנעולן רכבים?

מחיר השירות של מנעולו רכבים נקבע לפי כמה פרמטרים:

סוג הרכב: ישנם רכבים יוקרתיים בעלי מנגנוני נעילה מסובכים יותר לפריצה, בהם יש צורך בשימוש בכלים מתקדמים יותר ויותר זמן עבודה, ולכן המחיר יעלה בהתאם.

חומרת התקלה: מהי חומרת התקלה ומהן הפעולות שיש לבצע בכדי לפרוץ את הרכב?, ישנן פעמים בהן יהיה צורך לבצע החלפת מנעול לרכב ופעמים בהן לא יהיה צורך, כמובן שבמקרה בו יש צורך לבצע פעולות נוספות מעבר לפריצה המחיר יעלה בהתאם. כמו כן, ככל שהתקלה חמורה יותר כך גם הקושי לבצע את הפריצה עולה.

שעת הקריאה למנעולן הרכבים: שעת הקריאה הוא פרמטר שלעתים נשכח, אך אסור לשכוח שלרוב בעלי המקצוע יש תעריף לילה ובשעת לילה מאוחרת הזמנת בעל מקצוע תעלה יותר מרוב שעות היום.

לסיכום, מנעולן רכבים מקצועי ובעל ניסיון יגיע במהירות לכל מקום ובכל שעה ויישא עליו את כל התעודות והאישורים המתאימים. מחיר השירות ישתנה בעיקר לפי נסיבות כמו חומרת התקלה ושעת הקריאה, אך בכל אופן אין לדעת מתי נזדקק לשירותיו של מנעולן רכבים ולכן מומלץ ואף חשוב לדאוג שיהיה לנו מנעולן רכבים של לוקינג בזמינות מידית כדי שיוכל לסייע לנו בכל בעיית מנעולנות לרכב שנקלענו אליה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך